Harry Potter Film Serisi İncelemesi 🎬

Sadiye Arsoy
Yetkin Yayın
Published in
10 min read1 day ago

--

İçsel bir olgu olarak kalbimizin derinliklerinde taşıdığımız sevgiyi, merhameti, şefkati, hoşgörüyü ve umudu açığa çıkararak mutluluk kalkanımızı örebiliriz. Mutluluk; göz bebeklerinizin durduğu, gülüşünüzün anlam bulduğu ve ses tonunuzun cıvıldadığı her yerdedir… Yeter ki kalbimizin ışığını açmayı unutmayalım! ✨

Harry Potter Film Serisi İncelemesi

Selamlar herkesee. Nasılsınız? Umuyorum hayatın sunduğu güzellikleri gördüğümüz ve anlamlandırarak yaşadığımız anlarımız artarak çoğalmaya devam eder. 🥰🎈

İçimdeki çocukla daha fazla vakit geçirmek için sosyalliğime kısa süreli bir ara vermiştim. Bu süre zarfında düzenli olarak yapamadığım ve her yıl hedef olarak planlarım arasına aldığım film izleme ritüeli için bir adım atmaya karar vermiştim. Birdenbire. 😀 Ne izlesem diye tam film listeme göz atacakken Harry Potter aklıma düşüverdi. Şüphesiz bunun temel nedeni arkadaşlarım arasında çok fazla konuşulması ve birkaç kez de ısrarla mutlaka izlememi önermeleri bunda etkili oldu. Gariptir, her duyduğumda “Niye bu kadar abartılıyor?” diye çok içerliyordum. Hatta bu kulaklar bir ara “Nasıl ya, sen bu zamana kadar Harry Potter’ı nasıl olur da izlemedin?” sözlerini de işitti. 😅 Sizde de oluyor mu bilmiyorum ama birileri bir şeyi çok fazla övünce ondan uzaklaşıyorum ve içimde istemsiz bir ön yargı oluşuyor. Neyse… Geç kaldığımı düşünmüyorum. Aksine daha iyi anlamak, özümsemek ve keyif alabilmek…

--

--

Sadiye Arsoy
Yetkin Yayın

Sağlık Yönetimi-Sağlık Bilişimi | Necmettin Erbakan Üniversitesi 🌎 Koordinatör - YetGen