Verimlilik Arttıran Eklentiler

Ahmet Kök
Yetkin Yayın
Published in
2 min readAug 28, 2021
https://unsplash.com/photos/LF8gK8-HGSg?utm_source=unsplash&utm_medium=referral&utm_content=creditShareLink
Verimlilik Arttıran Eklentiler

Bilgisayar kullanırken zamanı verimsiz kullandığınızı düşündünüz mü hiç? Ben bunu o kadar çok düşündüm ki verimimi arttırmanın yollarını epeyce araştırdım. Kendi zamanımı artık daha verimli ve dikkatim dağılmadan kullanabiliyorum. Bu yazıyı bitirdiğinizde siz de zamanınızı nasıl daha verimli kullanabileceğinizi öğreneceksiniz.

Sosyal Medyada Verim

Biliyorsunuz ki sosyal medya bazen baş düşmanımız oluyor. Ben ona düşman olmak yerine onu evcilleştirdim.

Unhook
Unhook

Unhook

Unhook ile Youtube’da daha verimli zaman geçiriyorum. Youtube’un bizi hapsetmeye çalışan algoritmasını yok ediyorum. Yorumları ve önerileri kapatmanızı öneririm.

Minimal Twitter
Minimal Twitter

Minimal Twitter

Twitter’dan sağ çıkabilmek için şart olan bu eklenti sayesinde kesinlikle Twitter’dan daha fazla zevk alacaksınız.

Tarayıcıda Verim

Şimdi de diğer alanlarda nasıl verimliliğimizi arttırabileceğimize bakalım.

xTab
xTab

xTab

Eğer siz de günü 100 tane sayfa ile bitiriyorsanız bu eklenti çok faydalı olacak. Kendinize bir sınır belirleyebilir ve sınıra ulaştığınızda sayfa sayınızı azaltabilirsiniz. 7–10 arası bir sınır belirlemenizi öneririm.

Dark Reader
Dark Reader

Dark Reader

Gece çalışırken siyah tema desteklemeyen bir siteye girince bi an gözleriniz bozuldu sanıyorsanız bu eklenti şart. Ayarlarından saat aralığı belirlerseniz harika olur.

Minimal Scrollbar

Son olarak ufak bir dokunuş.

Tüm eklentileri adres çubuğundan kaldırıp temiz bir görüntü oluşturmanız çok önemli.

--

--

Ahmet Kök
Yetkin Yayın

Merhaba, ben Ahmet. Blogumda, ilgimi çeken her türlü konuda yazıyorum. Bana https://ahmetkok.dev üzerinden ulaşabilirsiniz