YetGen Dopingli Olma Aşaması

Melek Yarşıbaş
Yetkin Yayın
Published in
3 min readJul 29, 2024

Ben 12. sınıf sınav sonuçları açıklandıktan sonra mezuna kalma kararı aldım. Bu yıl da doping hafızayı mezun yılında tercih ettim. Sonra her hafta sonu olan sınavlara katıldım. O gün evde misafirlerimiz vardı, yatıya kalmışlardı. Diğer günün sabahında sınav saati 10 da başlıyordu. Onlar da kahvaltı edip gitmişlerdi. Ben de hemen sınava girdim. Ve öylesine çözdüm. Soruları görünce hoşuma gitti, çözeyim dedim ve çözdüm. Sonra sonuçlar açıklandı. Yetgen’den mesaj geldi. Sınavdan yeterli bir puan elde ettiğiniz için siz de yetgenin bir parçası olabilirsiniz. Olmak için şu soruları cevaplayın. Ad, soyad, Şehir, numara gibi sorulardı. Ben de kendimi değerli hissettim. Öylesine girdiğim bir sınavda yeterli bir puan yapıp bir eğitime katılma hakkını elde ettiğim için. Ben de soruları cevapladıktan 1 hafta sonra falan mailime bir mesaj geldi. Ve görünce çok mutlu oldum.

Bu mesajı aldıktan sonra grubumuz kuruldu. Her grubun bir lideri vardı. Biz de 20-25 kişi falandık. Liderim Gamze Yüksekol bana bu aşamalarda çok yardımcı oldu. Bana bu mail geldi. Ama ben yapmakta zorlandım. Her aşamasını teker teker sordum o da hepsine tekrar teker cevap verdi. Ve ben şaşırdım doğrusu. Çünkü kimse kimseyle bu kadar ilgilenmez. Ve liderim ile yazışırken çok samimi ve tatlı birisiydi. Daha onu görmeden kanım ısınmıştı. Sonra grupça konuşmaya başladık. Ve yeni yeni insanlarla tanıştım. Grubumuzu daha iyi tanımak için de Google Meets’den hafta sonu akşamı görüntülü konuşma kararı aldık. Ve çok heyecanlandım. Yeni hir sürü insan ve liderimle tanışmak, konuşmak çok mutlu etmişti. Hafta sonu geldi. O gün akşamı link atıldı ve katıldım. Katılır katılmaz görüntümü de açmıştım zaten. Ve linke girer girmez bir sürü insan gördüm. Hemen liderime selam verdim. Nasılsınız gibi sorular sordum. Sonra diğer arkadaşlarımın gelmesini bekledik.

5 dakika sonra da herkes geldi ve görüntülerini açmayanlar da açtı.

Sonra herkes kendini kısaca tanıttı. Birbirimizi daha iyi tanımak için oyun oynattı liderimiz hepimize.

Ve oyun da şuydu. 3 tane cümle söyleyeceksin kendi hakkında, 2 tanesi çok sevdiğin 1 tanesi sevmediğin ve biz de hangisini sevmediğini tahmin edeceğiz. Çok hoşuma gitmişti. Mesela liderim ilk olarak başladı. Kendi hakkında 3 soru sordu. Herkes parmak kaldırıp tahmin etmeye çalıştı. Bazıları doğru bildi, bazıları ise yanlış. Sonra liderim bizden birisini seçti. O kalktı o yaptı o da başka birisini seçti. Sonra sıra geldi bana. Ve ben de sorularımı önceden hazırlamıştım. 3 cümle söylemiştim. Biyolojiyi çok ama çok severim de vardı. Ve çoğunluğu yanlış cevap olarak biyolojiyi seçti sadece 2–3 kişi doğru cevap vermişti.

Sonra bana doğru cevap ne diye sorduklarında ben de ben eşit ağırlıkçıyım ama yanlış cevap verdiniz. Benim en sevdiğim ders biyoloji. Sabah akşam çalışsam sıkılmam demiştim. Oradan da liderim hemen demişti. Ben de ea’yım ama benim de en sevdiğim ders biyoloji diye. Sonra da ben ve Melek biyolojiyi çok seviyoruz demişti. Ben başkasını seçtim. Sıra onlara geçti. 1 saatliğine açtığımız konuşmamız 2 saat sürmüştü. Sona geldiğimiz de üzülmüştüm. Çünkü çok eğleniyordum. Mezun yılında full evde olup akşamların böyle birçok kişiyle bir araya gelip sohbet edip oyunlar oynamak iyi gelmişti. Ve iyi ki üşenmeyip katılmışım demiştim.

Benim katılma serüvenim böyleydi.

Ve iyi ki dediğim nadir şeylerden oldu. Teşekkürler Yetgen.🫶🥺

Canım liderim Gamze YÜKSEKOL 🫶

Bu da grubumuzla yaptığımız görüşmelerden birisi. Canım grup arkadaşlarım ve liderim.🫶💖

--

--

Melek Yarşıbaş
Yetkin Yayın

Kelimelerin büyüsü, insanların hayatlarını etkileyebilir ve değiştirebilir.