Dax SuperGro Mucizesi

Sena K.
Young and Beautiful
2 min readSep 17, 2018

Merhaba arkadaşlar,

Bugün sizlere inanılmaz severek kullandığım Dax Supergro Saç Güçlendirici Bakım Yağı ile saçlarımı nasıl geri kazandığımdan bahsedeceğim.

İçeriğine bakalım sizinle önce:

Jojoba yağı,Hindistan Cevizi yağı,Çay özü,Papatya özü,Badem yağı,Aloe Vera,Avokado özü,Susam yağı,Buğday özü,Fıstık yağı,Bitkisel yağlar ve mineraller.

işte bu o küçük fare ❤

Özellikle hindistan cevizi ve badem yağlarının saçlara yararlarını bilmeyen yoktur sanıyorum. Diğer bitkisel içeriklerin de birleşimiyle adeta bir mucize, cennetten bir parça çıkıyor karşımıza. 198g olan boyu, saçlarım çok gür olmasına rağmen bir ömür yetecek gibi geliyor :D

Benim tanışmam ise saçlarıyla inanılmaz fazla uğraşan biri olduğum için ombre yaptırmak istemem ve soluğu kuaförde almamla başladı. Fakat başarısız olan bu girişim üstüne bir de saç yıpranması ve renk eşitsizliğiyle geldi ve ben de kara kara saçımı ne kadar kestirirsem kendine gelir diye düşünmeye başladım. Günlerce süren araştırmalarım sonucunda Dax Supergro’ya denk geldim. Çok fazla öveni vardı. Söveni de vardı tabi… Saf yağ olduğundan saçtan arındırması zor oluyordu ve insanlar bundan çok şikayetçiydi. Neyse gittim aldım. Aslında fiyatı da pahalıydı diğer saç ürünlerine göre ama hayat memat meselesiydi. Saçlarım gidecekti! Kıydım paraya aldım. Banyodan 1 saat önce sürdüm ve beklemeye başladım. İnanılmaz güzel kokuyordu ❤ Banyo yaparken de iki üç kere şampuanlamak zorunda kaldım arındırıcı bir şampuanla birlikte ve voila! Saçlarım yumuşacık oldu çıkar çıkmaz. Saç kremiyle kullanmak istemedim o yüzden saçlarımı kurutmadan birazcık daha sürdüm -yoğun olarak uçlarına- ve taradım.

Bu rutine yaklaşık haftada 2–3 kere olmak üzere 2 hafta devam ettim, hem saçlarım uzadı gözle görünür bir şekilde hem de kendine geldi.Parlar oldu o mat yanmış saçlar. Yoğun bakım hastası olan saçlarım hayata döndü❤

Fakat kendisini kirpiklerime sürdüğümde aynı verimi alamadım üstelik gözüme alerji yaptı,bunu da belirteyim istedim:)

Sizin de deneyimlerinizi yoruma alalım,okumaktan keyif duyarım :)

Okuduğunuz için teşekkür ederim :)

--

--