Ben Seksen Yaşındayım !

Cansu Yılmaz
Z -Community
Published in
1 min readJul 29, 2020

Hayat bazen bize istediklerimizi vermez,bazen ise hayat istediklerimizi misli misline verir.Ama önemli olan hayatı ne kadar yaşayabildiğimizdir, yaşımızla yaşadıklarımızın bir olabilmesidir.

Şimdi kendi kendinize bir sorun, ben bu hayatı kaç yaşında yaşıyorum hayat bir aynaysa beni kaç yaşında gösteriyor? Ben kendimi seksen yaşında görüyorum,hayat aynası bana seksen yaşında olduğumu söylüyor ve ben bunun sebebini de biliyorum.Sebebi yaşımla yaşadıklarımın bir olmaması, yaşımdan çok yaşanmışlıklarım oldu,hep bir tık akranlarımdan fazla geldim.

Hayat bana istediklerimi ya hiç vermedi ya da fazlasıyla verdi. Bu durumdan şikayetçi değilim fakat hoşnut da değilim.Hayat aynası bana hem memnun olmadığım hem de mutlulukla geride bırakıp mutlulukla yaşadığım zamanları gösteriyor,tıpkı seksen yaşındaki hayatındaki birçok şeyi yaşamış bir insan gibi.

Ben de bu yüzden tıpkı seksen yaşındayım dedim. Artık dünyaya bilen gözlerle baktığımdan da şüphe duymuyorum,yetişmiş hayatında yaşayabileceklerini yaşamış geriye dönüp baktığımda keşkelerimi, iyikilerimi görebilmiş biri olarak kendimi nitelendiriyorum

Ama her ne olursa olsun ben seksen yaşındayım,artık alabildiğine gören gözlerle hayat aynasına bakıyorum

Cansu YILMAZ

2018

--

--