* * 0 0 0–23

Emre YILMAZ
Z Raporu
Published in
2 min readMar 27, 2017
Etkinlik severleri mutlu edecek bir proje ;)

Bi sürü şey yaptım, 1 mart’tan beri iş yoğunluğu ve/veya üşengeçlikten dolayı z-raporu yazmıyordum. Zaten bi ben kaldım ben de az da olsa yazayım bari diyorum. Takip edenler varsa, en azından haftada bir yazabilmek için zorlayacağım kendimi. Bundan sonraki raporlarda, yaptıklarım tarzında yorumlu olarak diğer herşeyi karışık yazacağım. Misal Logan’ı izlediysem onun hakkında iki kelime yorum yazıp öyle paylaşacağım.

Yaptıklarım

  • Yaklaşık 2 yıldır kayıp olan ehliyetimi emniyete gidip tekrar çıkarttırdım. Artık araba kullanırken lan çevirmeye denk gelmesek bari korkusu olmadan araba kullanabileceğim :P
  • Motosiklet ehliyeti almak için Nisan sonundaki sınava gireceğim.
  • Patates ektim, filizlendi.
  • Mandalina ektim, filizlendi.
  • Muz çekirdeği ektim peçeteye, çatlarsa ekeceğim.
  • İlk DNA ayrıştırma deneyimi yaptım.
  • Evdeki çay çeşitlerimi derlemek için 9 tane kavanoz aldım. Ortalık toparlandı birazcık.
  • Webend için yemek sponsoru bulduk. Etkinlikten sonra konuşmacılarla birlikte MantıKeyfi’nin yeni açılan Beykoz şubesinde olacağız.
  • Ofisteki bir proje için FFMpeg kullanmaya başladık, baya eğlenceli oluyormuş FFMpeg ile uğraşmak.
  • Telefonum bozulmuştu, Vodafone Mobil Destek’i denedim, gelip aldılar, 15gün sonra sıfır telefon getirdiler. Telefonu sıfırlamış oldum :)
  • Webend’e ilk haftada 100 kişi kayıt oldu. Alt yapıda talkouse kullandık. Henüz talkouse’u sadece iç işlerimizde kullanıyoruz, yakın zamanda betaya çıkacağız.

Okuduklarım

İzlediklerim

Dinlediklerim

--

--