0 0 * * * — 20

Emre YILMAZ
Z Raporu
Published in
2 min readJan 27, 2017

Hatasız kul olmaz

Çok düşünüyorsun, düşünme.

Yaptıklarım

  • Bir proje için symfony ile birşeyler denerken, yaml ile veri tanımlama işleminde bir sıkıntıyla karşılaşıp xml’i kullandım. Sonra lan bunu yazayım dedim, iyi ki yazdım. Sarp Doruk ASLAN sağolsun, yazdığımı okuyup denemiş ve benim bir hatamdan kaynaklandığı bulmamı sağladı. Tabi yazıyı yanlış kaynak olmasın diye sildim. Kendisine teşekkür ediyorum.
  • GoLang ile ilk ciddili uygulamamı yazdım. Şu anda paylaşamıyorum ama güzel birşeyler yolda. Go’da önemli kilometre taşlarını aştım.
  • Fatih Arslan 26 Ocak Perşembe günü “Uzaktan Konuşmak” adlı bir konuşma yaptı #Webendmini etkinlikleri için. Hava durumundan mütevellit 10–12 kişilik katılım oldu ve ben Ankara’da olamadığım için katılamadım. Uzaktan etkinlik organize etmeye bir müddet ara vermem gerektiğini zannediyorum. İnsan organize ettiği etkinlikte bulunmaz mı arkadaş? ( Fatih’e anlatısı için tekrar teşekkür ediyorum. )
  • Benzerini İzmir ve İstanbul için planlamıştım ancak mekan sıkıntısından ötürü biraz daha gecikecek gibi.
  • Webend’İst etkinliğinin net tarihi haftaya belli olacak.
  • Kadıköy’de Coffee-in diye bir kahveciye gittim. Sevmedim.
  • En son 4 yıl önce gittiğim Revolte’a gittim Street Figther oynadım :) Hep tek gittiğim bir mekandı, bu kez hayatımdaki en önemli insan da yanımdaydı acayip iyi geldi.
  • Vimperator’ü denedim, hiç memnun kalmadım. Bu kadar arayüz bir uygulamaya bu kadar kısayol fazla oluyormuş. Vim’de güzel de Firefox’da iyi olmuyormuş.

Okuduklarım

Twitter paylaşımları flood’dur, tıklayıp devam edebilirsiniz.

Dinlediklerim

İzlediklerim

--

--