minasan — 14 Mart 2016

Serdar Dogruyol
Z Raporu
Published in
1 min readMar 14, 2016

Bugün aşırı yoğun günlerden biriydi. Paylaşmaya değer bulduğum şeyler şöyle.

Yaptıklarım

  • Crystal programlama diliyle geliştirdiğim Kemal TechEmpower Web Frameworks Benchmark’a eklendi (haftaya süper bir başlangıç oldu:) ). Onu lokal makinamda test ederken PR’ı atan arkadaşın `shard.lock` kullanmaması sebebiyle hata aldığını gördüm.
  • Crystal yazarken Ruby’nin aksine her zaman parantez kullanıyorum. Bunun iyi birşey olduğunu bugün bir kez daha Ruby yazarken teyit etmiş oldum.

İncelediklerim

  • Crystal Macro’larının ne kadar güzel olduğunu şurada tekrar gördüm :)
  • Türk bir arkadaş Gravatar için bir shard yazmış. Kendisini tebrik ediyorum ve topluluğa hoşgeldin diyorum.

Dinlediklerim

  • Edda Művek-Veszélyes akció
  • Tankcsapda-Nem kell semmi

--

--

Serdar Dogruyol
Z Raporu

Software Engineer, Creator of Kemal, Rubyist,Crystal Evangelist and Polyglot, Tweets in Turkish, English and 日本語