Bir Saniye

Burak Fidan
Zemheri
Published in
1 min readJul 24, 2018

Bana baktığında,
Kapatıyorum ışıklarımı
Birkaç mum birkaç türkü yakıyorum içimde,
Aşkı kaçırıyorum apar topar gözlerimden
Kafasını topraktan çıkartan her çiçeğe bir balta sallıyorum ,
Sen bilmezsin;
Sen bilmezsin belki ama yıldızlar saklıyorum ahşap bir kutuda
Bana her baktığında salıveriyorum bir tanesini,
Masmavi kelimeler sıkıyorum yumruğumda,
İsminle selam veriyorum eşe dosta mesela
Bahar günü üşüyüveriyor ellerim ,
Bana her baktığında özgürlükler çıkartıyorum cebimden
Olmayacak işlere kalkışıyor yüreğim
Daha bir kafiyeli seviyorum seni
Tüm bunlar olurken farkına varamadık tabii
Ama Ay yine Yarım Ay olmuş
Bir güvercini ezmişler yine yolda
Nasıl etmişlerse ,bir sokak lambasını bozmuşlar yine
Küstürmüşler Güneşi bulutların arkasında
Yine yanık şiir kokusu hakim sokaklarda
Kaldırımda Açan Son çiçeğe de basmış birisi
Bana her baktığında,
Anla işte !
Bu kadar şiir fazla dünyaya..

--

--

Burak Fidan
Zemheri
Editor for

Bir gar'ip var düşlerimi astığım tavanıma .