Burak Fidan
Zemheri
Published in
2 min readOct 5, 2017

--

‘’Kılıç’’

Sondan başa yazayım ben
Sağdan sola oku
Bahsettiğim,
İnmesi daha zor bir yokuş.
Burnumun direğinden asmış beni saçındaki koku
Ne gezmek isterim şimdi ne görmek
Avucuma sığdığı kadar nefret ,
Ne kızmak isterim sana , ne sevmek
Soğuk bir kalbe neylesin kor ateşten yelek ?
Demişsin ki tüm olanlar en başından suçtu
Bir karanlıktan yine onlarca ışık ürktü.
Varoştu gözlerim ve dudaklarım yetim
Böyle sevmeyecektim , sadece kalbim sürçtü.
Bu gecenin sabahı tüm caddeleri pus eder
Zaten dilek sigaramı da çevirmedim bu sefer .
Dirilsin ,
Dirilsin toprak ki
Bir yeşil , bir kahve daha eşittir sen eder .
Senden vicdanlıdır dalga
Böyle vurmaz kıyıya .
Ve denedim , yaklaşamaz belki ama
Koşabilir insan da yıldızlara .
Belki gerçek olsalardı rüyalarda kalırdın ,
Belki gerçek olsaydın , seni gerçekten tanırdım
Ve ben bu semtin sokakları ezberimde sanırdım,
Hiç görmediğim bir yol , bir çukur bu
Bende kaldırdım kağıtları düşeyazdım .
Aklıma gelince şimdi,bir miktar susadım
Hatırla, kendimi bir ara seninle su sandım .
Yatağımı da bulamadım
Gözünde birkaç damlaydım , ki zaten akmadım.
Şimdi değil belki bir, bin zaman önce
Dizlerimi kırmasan da sürünürdüm sana
Bir resmini yapacak olsam tekrar bende ,
Gökyüzünden alıp biraz , tükürürüm yere .
Bir şeyleri zamana çok hızlı bıraktık ,
Kırılma sesleriyle de o yüzden uyandık .
Dön başa ,
Bir daha , bir daha okursun
Ellerinle başını da yalandan tutmuşsun .
Sessizliğim, son gülüşüm, eskim , yenim
Çok şeyi değiştirdim , sanma ki dünüm yarın
Gözüm öyle yukarılarda da değil benim ,
Ki o yüzden zaten acımamıştır canın .

-Brkfdn

--

--

Burak Fidan
Zemheri
Editor for

Bir gar'ip var düşlerimi astığım tavanıma .