劉德華取消紅館跨年演唱會:

伊死
伊死講故仔
Published in
5 min readDec 30, 2018

--

歇後語:千祈唔好買黃牛飛。

2018[MyLove]演唱會《17歲》一幕。

劉德華2018紅館跨年演唱會,到第14場黯然落幕。
劉德華本人吊到半空都要喊住講對唔住,成場FANS有人一齊喊。

然後,12月29日,官方宣佈29日、30日場次取消;12月30日,官方宣佈餘下場次因為劉德華本人確診流感,只可以全部取消。
紅館要過一個可能係1983年開館以嚟最寂寞嘅除夕(唔計佢裝修嗰排)。

因為我阿媽係劉華迷,所以當我搵倒錢之後,劉華一喺紅館開SHOW,我都會請阿媽睇劉華。五年前佢因為大病入院,入院前一日,我仲陪佢去數碼港睇劉華表演小強生命力嘅《風暴》。所以劉華演唱會取消,喺我屋企係一件暗湧大事。
(好煩㗎,阿妹係黎明迷,屋企有兩個天王嘅FANS同時存在於同一個空間,嗰種你唔會想面對嘅氣場真係好煩㗎…)

今次紅館跨年演唱會2018[My Love],都好在朋友李小殘幫手搶飛,撲到兩張去慰藉我阿娘。只能講句好彩買嘅係第三場飛,當歌手年紀去到咁上下,我寧願睇頭場,喺歌手狀態仲係最好嘅時候欣賞最好嘅演出。
個人記錄:(噗浪/私河,需登入)

雖然成場都冇上一次[Unforgetable]咁好睇,但係以一個狀態唔好(有傷患、就嚟病)嘅57歲男人嚟講,[MyLove]的確係唔錯嘅演出,只係成個RUNDOWN深度欠奉,簡單講係個同FANS互相抱抱嘅演唱會。

我好耐冇見過明星相。當時台上嘅劉華仲係好好笑容。

嗰日完場,我發現喺紅館外面,有人賣緊演唱會期間影嘅明星相。

係,你冇睇錯,係賣緊明星相,而且唔止3R、4R,仲有沖曬到好大張嗰種,仲有好多人圍住嚟買。

我嗰一刻嘅感受係:劉華,你不愧係經歷過明星相年代嘅洗禮。
(可能有其他歌手/團體開SHOW嗰陣都有人賣明星相,但係我冇為意都唔定,係我OUT)

--

--

伊死
伊死講故仔

前世做錯事,轟晒全副身家出藍紙。窮撚。無啦啦做咗《迴響》總編。更加窮。冇得救的聲優迷。 冇得救的香港迷。靠爛到不行的日語搵食。商業著作有:《腐女子的日語 工口50音》(「錫巴斯陳欣」名義)。最新編輯兼譯作:《韓國山寨漫畫讀本》(「你健一」名義翻譯),好好睇,韓迷漫迷必備。