我係咁樣聽《好心分手》

伊死
伊死講故仔
Published in
4 min readSep 11, 2019

--

2002年,盧巧音x黃偉文x雷頌德xTed Lo為香港痴男怨女寫咗呢首歌。2019年今日,我聽落唔係分手情歌,簡直係香港人世紀大哭訴。黃偉文神詞。

《好心分手》(我流聽法)

作詞:黃偉文
作曲:雷頌德
編曲:Ted Lo,雷頌德

是否很驚訝 講不出說話
沒錯我是說 你想分手嗎
(係呀,我問你係咪想逼我玩割𥱊呀!好出奇咩?)

曾給你馴服到 就像綿羊
(屌你咁多年嚟,
你每日放150人,我冇出聲,
搶我床位,我冇出聲,
搶晒我哋大學學位,我冇出聲,
搶晒啲生活用品同奶粉,我冇出聲
搶晒啲綜援同福利,我冇出聲)

何解會反咬你一下 你知嗎
(你仲未明今日點解我哋會上街抗爭?)

*回頭望 伴你走 從來未曾幸福過
赴過湯 蹈過火 沿途為何沒愛河
(SARS我幫你頂,你有毒嘢假嘢唔食得,我賣比你有咩所謂)
(但係仆你個街,淘寶當我係境外,開支付寶又話要特別綁定)
(廿二年喇,冇當過我係自己人)

下半生 陪住你 懷疑快樂也不多
(仲有廿幾年,睇死你仲會繼續恰鳩我)

沒有心 別再拖 好心一早放開我*
(由得我自生自滅算把啦)
(係吖我知你唔會放生我,呻吓唔得咩)

#重頭努力也坎坷 統統不要好過
(你搞到我而家好似冇咗你就冇飯食咁)
(你係咪想我做番工廠妹先)
(好吖攬炒囉,睇吓你死先定我死先)

--

--

伊死
伊死講故仔

前世做錯事,轟晒全副身家出藍紙。窮撚。無啦啦做咗《迴響》總編。更加窮。冇得救的聲優迷。 冇得救的香港迷。靠爛到不行的日語搵食。商業著作有:《腐女子的日語 工口50音》(「錫巴斯陳欣」名義)。最新編輯兼譯作:《韓國山寨漫畫讀本》(「你健一」名義翻譯),好好睇,韓迷漫迷必備。