深圳骨妹如是說。

伊死
伊死講故仔
Published in
7 min readMar 2, 2019

--

一連三日深圳車展,我以某間日系汽車美容公司嘅隨行翻譯身份北上。做過N次唔同活動/團體嘅隨行翻譯,今次係第一次有其他行家成日講嘅「陪客揼骨」呢種體驗。(咩呀,正骨嚟㗎。心邪!深圳都有正骨嘅。)

AAITF喺深圳會展搞。成個會展中心10個HALL,建𥲒物向橫發展,炫耀深圳冇嘢多,係地多。同香港會展向高空發展,係兩個完全唔同嘅概念。鬼叫香港啲地咁貴咩。

講真嘅,我係寧願跑圈做GYM都唔揼骨。以前試過一次舊公司旗下業務有按摩,喺動漫節之後用老總特權+員工價去慰勞自己同伙記,但係第一次揼骨嘅體驗,係我嗌到V哇鬼叫,失禮街坊。

所以當成團人話帶住我要照顧嘅日本汽車美容導師去揼骨,我有一秒想舉手投降。我有掙扎過,問「可唔可以淨按腳?」,因為活動企咗咁耐堅係攰。不過偏偏阿導師係個極度十分熱愛按摩嘅日本人,老師話做全身,大家當然「尊師重道」,開開心心跟住大佬去。

呢間骨場係其中一位香港成員介紹,位於深圳一間四星酒店嘅五樓。網上可以用團購價288人仔嘆原價500幾蚊嘅全身推油按摩,連宵夜自助餐。聽落好抵?但原來每位技師都要獨立俾小費,由30~80人仔不等。而且啲自助餐…我都係返香港食魚蛋粉算。

★本篇建議與《銅記鬼佬薩魯曼》一同食用

改個韓名以為自己係韓式按摩?咪玩啦。咪又係深圳骨場。全場一句韓文都未聽過,反而係有鬼佬、有一家大細嚟幫襯。有去開深圳又想搵間正常骨場嘅朋友,呢間其實真係唔錯㗎。(唔理個韓名嘅話)

推油之前沖涼、搓背、桑拿、浸浴,其實對我嚟講,到呢度就OK,但係個PLAN係全身推油中醫式療養按摩,唯有繼續入房等個中醫式療養按摩師。

間骨場叫做「濟州島SPA」,但係又玩中式嘢,衰在深圳冇商品說明條例,咁都俾佢打開門搵笨。當然,一個韓妹、韓仔都冇,連個所謂「中醫式療養按摩師」,都係嚟自中國廣西嘅「女按摩師」。後來聽香港啲員工話,叫「骨妹」都冇問題。

問題嚟喇。

我揼得骨少,原來啲骨妹咁多嘢講㗎咩?

按足個半鐘,佢就講足個半鐘,仲要成日問我嘢。

WELL,講咗冇耐我就冇再講嘢,由得骨妹自己盡訴心中情,然後繼續趴喺度忍住痛,一邊玩手機同用KINDLE睇書。

呢個骨妹有咩講?

--

--

伊死
伊死講故仔

前世做錯事,轟晒全副身家出藍紙。窮撚。無啦啦做咗《迴響》總編。更加窮。冇得救的聲優迷。 冇得救的香港迷。靠爛到不行的日語搵食。商業著作有:《腐女子的日語 工口50音》(「錫巴斯陳欣」名義)。最新編輯兼譯作:《韓國山寨漫畫讀本》(「你健一」名義翻譯),好好睇,韓迷漫迷必備。