《人在香港回憶錄:我一直好憎重慶森林呢套戲》

史兄
環球地方誌
Published in
Oct 20, 2022

--

上文提要(其實同呢篇文無關)。

估唔到阿公呢篇居然咁多人睇同留言,睇人仆街果然最開心。要寫阿公啲神奇事蹟,寫多幾篇都得,不過人都死咗,點到即止、見好就收。寫多一個故事(未必喺其他地方啱寫):

話說當年大舅父想考入土瓜灣鄧鏡波小學,偏偏佢讀書又麻麻。咁啱阿公識學校負責影印試卷嗰個校工,於是拍膊頭拎咗個問題同答案返嚟(留意,拎埋答案 — 因為屋企好似冇人讀過書,淨係得份卷冇咩用)。之前有傳佢直頭識鄧鏡波校長/神父,直接拎到份卷,後尾我向當時未死嘅阿公求證,佢好撚自豪話係識校工所以拎到份卷同答案。隔咗四五十年仲懶威咁,十足十啲人六十歲仲吹噓自己讀咩幼稚園。

結果?有答案都入唔到就拎去堆填算啦。舅父成功考入鄧鏡波。

不過,舅父讀咗一年就自己主動輟學(定畀人踢咗出校)。條友癲到掛住彈波子,唔見咗個書包,返到屋企佢阿媽(我阿婆)問佢,佢先發現唔見咗個書包!

_________________

1.我喺重慶大廈「首都酒樓夜總會」擺滿月酒,而家重慶站二樓至四樓。咁啱徐小鳳喺首都登台,佢仲唱咗首歌畀我聽(作者啱啱先喺上面串鳩人拎幼椎園啲嘢嚟威威)。無人講返畀我知小鳳姐唱咩,希望係《喜氣洋洋》。神奇地滿月酒阿爸冇出現,因為佢喺嚟酒樓嘅途中撩鳩流浪狗畀狗咬……我老竇真係好撚神奇。

值得留意嘅係,上圖彌敦道重慶門口曾經可以右轉入北京道。

往後住喺尖沙咀嘅幾十年時間,我遇過好多明星。另外亦有唔少電影喺尖沙咀取景,每次睇都有非常熟悉、親切嘅感覺。

_________________

2. 有次喺屋企樓下撞到郭富城拍電視劇。當年超級超級中意郭富城,每隻碟都有買,咩《狂野之城》螢光版(隻碟唔發光,唔知咩叫螢光)、好貴但得兩首歌嘅《你是我的一切》EP、幾十蚊嗰張郭富城着泳衣嘅Yes!card,全部都有。到今時今日,扮佢唱歌依然扮得超似。

--

--

史兄
環球地方誌

香港人,專以廣東話寫作,曾居高雄,現居英國。以最認真專業嘅態度,寫最無聊嘅文章。 擅寫通俗文化,又寫電影視評論動漫經濟台灣老香港。 小說《婚姻這種邪教》《辦公室七不思議事件》《史詩式愛情》、文章《澳牛的黃昏》《仆街磁石》《人情計算機》作者。​逢星期三新文章上架。https://linktr.ee/uncleshit