Herr Fung助養計劃

其實係我嘅收費文章目錄。

IF
사랑하다
6 min readJun 6, 2018

--

原來,喺過去嘅半年,我都寫咗一堆behind paywall嘅文章(按比例嚟計,其實好少);有中有英。

但係點解我仲繼續徘徊喺赤貧邊緣呢?

原來,有好多所謂嘅「收費文章」,我個人認為,係未得到足夠嘅關注嘅。所以呢,我決定將佢哋擺埋一齊,推一推,兼喺我個Publication度置吓頂(我有個publication你哋知㗎呵?),睇吓可唔可以搵多啲善長人翁,助養吓我。

嫌我唚都要講多句:喺Medium拍手係唔使額外俾錢㗎,你嘅月費包埋㗎喇!同埋可以拍多過一吓㗎!拍多咗你哋唔會蝕底咗㗎!大家唔好咁拘謹咁Facebook啦;多謝晒!

文章按日期順序;最舊嘅擺最底:

--

--

IF
사랑하다

德籍港裔創作人,五年( 2018-2023 )累積超過一百零五萬 claps 嘅粵語作者;小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。過氣傳媒人/公關。│ 中文 / English / 한국어 / Deutsch │