當首爾仍是叫漢城的那些年(肆拾捌)

Chloe의 童夢 이루어집니다

IF
사랑하다

--

圖:Tobyhk ©

喺一段正常嘅感情生活入面,理論上,我哋每日無時無刻,都係愛緊同一個人。所以理論上,應該日日都係情人節。

好地地咁咪幾好囉,偏偏我哋又要阿茂整餅,走去揀一日做「情人節」。咁即係點呀?我明明日日都已經愛緊你,點解喺每年情人節,我又要對你表示「我愛你」?咁我喺呢日愛你,其餘嗰364日係咪唔使愛你?

媽,我好亂呀!

平日五百(港幣;下同)一打玫瑰,情人節賣兩千。平日五百一餐燭光晚餐,情人節兩千。好明顯,情人節並唔係向荷包同銀行戶口示愛嘅日子。

人類都係喜歡作繭自縛。

(條副題我係玩緊嘢,真正韓文唔會咁寫,應該係「Chloe의 어린 시절 꿈이 이루어집니다. 」;寫返出嚟費事俾人叉輪廚。)

請移玉步往 Patreon 繼續閱讀;感謝!

呢個系列有啲篇幅會係members only,不過都係嗰句:寫稿佬都要食飯㗎,除非你真係好討厭我嘅文字,否則我都希望你會clap吓我啲文,尤其係members only嗰啲。俾clap又唔使你俾錢,當幫補吓我啲捱夜寫稿咖啡錢啦;感激不盡,多謝!

--

--

IF
사랑하다

德籍港裔創作人,五年( 2018-2023 )累積超過一百零五萬 claps 嘅粵語作者;小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。過氣傳媒人/公關。│ 中文 / English / 한국어 / Deutsch │