Ледь не забув запчастину

Kirill Ermakov
Milnica | Fotoblog
Published in
2 min readSep 3, 2022

Пам’ятаєте історію як я купив камеру у секенд-хенді? Якщо ні, то вона. Так ось заходжу я після цього через деякий час в той самий секонд і бачу там, знову фотоапарат, і навіть ще крутіше! Він виглядав як старший брат іноземець харківського ФЕДу. Розглянувши, як слід цього красеня, і побачивши на кришці знизу заповітне Made in Japan, в голові відразу клацнуло: треба брати!

Вартість була написана 250 гривень (10 доларів тоді), а потім перекреслена. Продавець сказала: “Вам, дуже пощастило зараз знижка 50% відсотків на нього”. Після цих слів не залишилося сумнівів. Беру!

Розплатившись вона сказала, що з ним була ще одна запчастина і може вона стане в пригоді. «Запчастиною» виявився мініатюрний окремий спалах (пізніше, всередині я знайшов батарейку Kodak з маркуванням Made in USA).

Ще пізніше я дізнався, що такий фотоапарат, Olimpus TRIP 35 в Україні «магазини» продають від 1500 грн. (близько 55 доларів тоді), і ще раз здивувався своєму успіху.

«Вигулювати» нового друга я взяв до Одеси, куди вирушив у відрядження по роботі. Оскільки це було «ковідним літом» 2020 року, я не особливо кудись хотів виходити з номера без потреби.

Але завдяки своєму колезі М. серед іншого потрапив до порту та на екскурсію на катері вздовж узбережжя, де й вилуговував майже всю першу плівку на цей апарат. Фото зі смаком морської солі та літнього бризу додаються нижче.

--

--