1. 上集在此。

2. 呢度講多少少。我失身,同陳慧嫻有乜關係?答案:對手係讀瑪利曼嘅,陳慧嫻亦都係。名校女生。係喎,打後我都對名校女生有啲癖好,就連我老婆都係。當然我冇好刻意咁揀。嗰時膚淺,主要都係睇樣。後來先知身材同就手都係好重要的。

3. 當事人屋企都係有啲錢的。唔係富豪,但i mean,中上級嘅中產啦。住雲景道喎(唔怕講)。一層兩伙嗰啲喎,好似千鳩幾尺喎。對我呢啲住屯門元朗天水圍(三度都住過)三四百尺嘅小朋友嚟講,好震憾架。

4. 當然佢就有工人(好似唔係賓,不重要,我又唔係搞佢工人)。但更重要嘅係,有後門!i mean間屋有後門,唔係條女有。BTW,我從來都唔搞後門,一次都冇。我好怕任何搞後門嘅AV,亦唔明點解啲鬼佬咁撚鍾意玩後門,有話係因為啲鬼婆鬆 — 但你見interracial 搞亞洲女佢地都一樣係咁。只能講句習慣成自然。

5. 係喎,我點知有後門?因為我去過作客咯。當年其實只會主場同作客,冇中立場。冇錢爆房,亦冇錢一年去幾次日本。作客就梗係難踢。因為我呢位男朋友係唔見得光嘅。我要做嘅,就係去天后打躉。好似有架小巴上雲景道定乜?然後仲要坐後門嘅電梯,在後樓睇等。在後樓梯搞?你就想。唔好睇咁多向西。我就真係等,寂寞到夜深。

6. 而當年,當然係未有whatsapp,冇得打住機等(打住飛機就可以嘅,但為何浪費彈樂?),冇得上Facebook,冇智能電話。幸好已經有部手提,愛立信嘅3系。但除咗打出打入,同埋買本一本便利嚟入do rei mi鈴聲外,冇其他功能(可以掟人嘅)。

7. 在後樓梯我做乜?就係睇書。有時睇文學書,但最記得係睇C。係睇C,唔係睇詩。C語言。結果我得個C,注定數學再好(咩呀?挑我機?阿叔數學差不多次次滿分,由附加數到純數都係,三個嘅卷我一個鐘左右做完)都唔會做到quant,又冇得做data scientist 大數據呃食飯。應該係嗰期考試(考試唔使扑嘢?就係考試先要扑嘢減壓!)。如果有呢個後樓梯我應該C都冇

8. 呀,去到作客,就真係唔同,就好似阿仙奴對巴塞咁(係!當年就有呢個對決!)。後生仔唔知,阿仙奴以前在高貝利,出名係細場,玩到巴塞啲友謝,成日扭波交波出界,斬波大力少少就射咗上民居(係!高貝利隔離係住人的!)。我情況差不多。在太古堂就只能男上女下,下格床如果女仔在上面會頂頭,而我唔會痴撚線到爬上同房上格做 — 唔係我有良心 — 而係會頂天花板!

9. 作客,魯營喎,坐十萬人喎,雲景道喎,就真係唔同對手甚至成世都冇訓過碌架床(我看見時代的眼淚,但,「咁巴閉咪又係畀我扑」)。佢有張大床,好大的床。床頭玩到床尾都得樓底又夠高,點頂都頂唔到天花。咁就可以玩女上男下了。你睇,當年雖然未去到扑嘢都冇錢冇位嘅程度,但原來有錢就可以騎乘,冇錢嘅只可以下格床傳教士。我首次感受到個階級矛盾。

10. 呀,仲有歌聽,係喎,梗係要播歌。我另一性癖:其實我做愛係唔會聽音樂嘅。我係一個好講專心嘅人。扑嘢就扑嘢,聽歌就聽歌。正如我溫書亦都唔聽歌。不過作客就要聽歌,否則會嘈到老母。名校女生嘅房有部幾好的音響,仲要係聽古典音樂,Four Seasons(好聽,但未到夏天就射啦,九分鐘呀)。我就在太古堂聽張學友嘅花與琴的流星。真係有啲分野。

11. 無論如何,多數我睇睇下書,電話就會震(唔會響機啦戇鳩,想嘈醒屋企人咩)。Jones Lang 就響起歸家的訊號今晚扑野夜唔夜耶耶托尼耶耶耶!然後佢工人就會開門畀我,將我由後門偷運入去。呼!勝利嘅時刻卒之來臨,蘭諾夫費安尼斯爵士再同補給船會合!

12. 然後?有時我就係好似摩梭族咁。即係點?我都唔知做乜我睇埋啲咁嘅嘢,多得李照興同埋周華山。摩梭族係母系社會,仔女都係成班女人養,根本唔分咩生父。生父,就只係「嗰晚嚟打咗個冷震嘅男人」。同配種差不多。我就係有時咁,半夜走人,放低幾毫升,未睇到雲景道嘅雲景,就不留下一片雲彩。

13. 點解?唔係我薄倖,而係,大佬,第二朝點走?!?!人地老母起身嘛。當然我試過,朝早六點幾七點同佢一齊走,我送佢返學,去我永遠都唔會讀到嘅瑪利曼(廢話,女校嚟的)。食我嘅早餐。然後返去太古堂訓覺(唔通去上堂?)。

14. 亦都有試過係出事嘅。唔知我訓過籠定佢訓過籠定佢老豆心血來潮半夜睇歐聯。總之,偷運唔到。咁就仆街咯。我就好似你睇戰爭片(Dunkirk定1917 )啲小兵咁,被困。咁但,都話人地有錢女,老母係唔會好似我老母咁亂撚咁入房(又體會到階級)佢鎖住我大半日都冇事。肚餓?佢會叫工人拎嘢比我食。但要屙屎就仆街了」。對手並未去到自己房有個塔。幸好我只係小便,有水樽。呼。

15. 後來?其實冇乜特別。分咗手。原因唔係好記得,但唔似係我有第個或佢有第個。但好記得係佢主動提起,當然呢啲你飛我定我飛你我唔會介懷或在意,可能係我仆街到等佢忍無可忍講。

16. 分手後,佢搞上咗我嘅Hall Mate兼朋友兼中學同學(其實有心嘅會知係邊個),有可能在分手前佢地已經搞上。呢位朋友,就係嗰時成日同我去兆萬花園餐廳鋸扒嘅嗰位。至唔止一次,先後兩次定三次,佢都係同我泡成,或唔成,嘅女仔一齊。真係有舖食廚餘嘅癮。

17. 但天地良心,我同朋友冇乜介蒂。Year Three我地甚至一齊租屋。女仔會唔啱聽,但嗰個年代真係兄弟如手足女人如衣服啦。或者根本唔係好愛,年青人嘅情慾啫。後來同呢位朋友行遠咗,但從無咩面阻阻或乜,而家偶然會成班人食飯。

18. 甚至我地大學畢業時(Hall Mate當然同大學),咁大家都係無心讀書,但居然都畢業。我就錫根撈華,佢就third安娜。史兄個朋友就同佢食煙去賀人賀。我呢?去咗銅鑼灣。叫雞?唔係。我地只係去咗食法國餐。其實咪又係香港人扮撚晒嘢。但個餐牌得法文。當年當年冇Google Translate,我地又唔敢問。結果齊齊食魚,法國大餐多舊魚。點解?因為係我唯一睇得明嘅嘢。Poisson係魚。點解我知?因為Poisson係個統計學家,我仲有上堂時(即係year one早期,1997年尾,未失身時),上堂時教授有講Poisson法文係魚咁解。應該係我讀精算唯一學到嘅嘢。

19. 女主角。後來好似去咗美國讀書。之後嫁埋人,聽聞嫁得好好。呢個時侯就要講慕遜加柏。慕遜加柏係隊唔多出名嘅德國球會,曾經勁旅但講緊我出世之前。點解我會迷戀呢隊波?因為佢出好多之後好有成就嘅球員,遠有納妙,邦荷夫,希歷基斯,福士。近有馬圖斯,艾芬堡。再近啲有萊斯。即係feeder club,為他人作嫁衣裳

20. 又關乜事?因為,真的。我好多ex都嫁得好好。任你用咩標準,總之就係好,遠好過平均。老公又錫佢,又富貴(仲想點)。我懷疑我有段時期不停咁在網上講呢樣嘢,見到女仔都會講,從而勾佢地上床。等佢地有一個「同埃汾上完床就會嫁得好」嘅幻想

21. 而個成功率好似幾高喎。真正嘅性交改運。亦係呢兩篇文個題嘅由來。

22. 關於周小姐嘅事,應該講完了。拿,有姓,有埋年份,知埋學校名,知埋住邊,其實有心一搵就搵到當事人。但重要咩?我反正唔係佢第一個男人,佢拎走我嘅初夜,亦冇乜咩咁特別,就只係咁啱嗰個人。我唔會話我唔愛佢,更加唔會話冇感情(冇感情寫咁大篇嘢?)。但話我好愛佢亦係大話。

22. 吾友 置地記者 LM Reporter少寫自己嘢,話賣藝不賣身。我就話why not both,又賣藝又賣身,莫負青春好年華。失身都唔寫嘅,唔通死咗先寫?我鼓勵大家寫下第一次,真的,每個人都有一個故事。你啲其他故事我未必想聽,但失身故事,我應該總會想聽。

23. 返去寫吧。咩話?你仲係處男/處女?I am sorry to hear that。幫你唔到。男嘅我唔啱,但自己去澳門或富士山(識嘅自然明)吧。女嘅?叔叔從來冇處女情意結,當年都冇,況且我唔係好想成為你筆下嘅對手。雖然亦有唔少對手畀過差評。

24. 事實上,我話我第一次冇好似史兄咁幾下搞掂,唔係我勁或佢虧,主要都係彩數。天時地利人和,人生控制到嘅,比你想像中少但正係咁人生先吸引,性愛先咁吸引。我試過好爽嘅性,試過好差嘅,I’ve look at sex from both sides now,from up and down,男上又好女上又好,未試過點知呢。我一樣試過幾下就射咗,甚至好似試過一放入去就射咗,對方真係「你有冇搞撚錯」然後指住我嚟笑,不幸地仲要係個靚女,但又如何?意外嘅嘢。

25. 我亦都試過有個原本唔熟嘅女仔朋友,樣子普通身材好似幾得,真係主動送上門,明顯係貪我靚仔或有才華,或者自己寂寞。但結果?我起唔到頭。佢好似之後都冇睬過我,佢應該覺得我侮辱咗佢。但只能講句,你估我想架咩。意外嘅嘢。

26. 所以,去經歷吧。然後寫低佢。但唔使拍片了。

Facebook 專頁有更多短文: https://www.facebook.com/ivanliresearch

--

--

Ivan Li 李聲揚 - 金融肉骨茶
身痕文學

葉念琛,張小嫻,勞蘇,小企鵝,東歐。主要都係鍾意錢。去過下切爾諾貝爾同瓦努阿圖,教過下書,撈過下投行,最愛始終係寫文。相信香港人好醜陋,相信社會需要不受歡迎的言論。相信人生如現場睇波,買平飛嘅人噓得最大聲。 Facebook page/Patreon/IG : ivanliresearch.