Вшановуємо нашого першого посла зі званням Royal Purple Rose!

Roman
4 min readApr 8, 2022

--

Представляємо Євгенія, нашого Royal Purple Rose Ambassador.

Ця публікація є перекладом від одного з амбасадорів Oasis.
Ми проводимо суворі перевірки для збереження точності перекладу, однак в текстах все ж можуть зустрічатися помилки та невідповідності. Oasis не несе відповідальності за точність або надійність перекладу. З оригінальною статтею можна ознайомитись
за посиланням.

Для нас велика честь представити спільноті Євгенія, першого в історії посла зі статусом Royal Purple Rose. У Telegram він відомий як @cheE22!

У серпні 2020 року, зацікавившись мережею Oasis та поспілкувавшись з Джононм Пулом, нашим улюбленим керівником спільноти, Євгеній приєднався до нашої програми амбасадорів. Як і всі амбасадори, він почав свій шлях як White Rose Ambassador. Але потім своєю наполегливістю і самовідданістю підняв свій рівень до Gold, згодом Burgundy і, нарешті, отримав престижний титул Emerald Rose Ambassador. По мірі підвищення його рангу зростали і його обов’язки, але з кожним підвищенням Євген продовжував виконувати свою роль і вчити інших тому, що означає бути послом Oasis. Численні внески та час, який Євгеній витратив на допомогу іншим учасникам спільноти створюючи контент, цінують усі, хто мав задоволення з ним спілкуватися. І це підтверджується фактом, що його колеги амбасадори проголосували за надання йому звання Royal Purple Rose Ambassador!

Від імені команди Oasis та нашої спільноти дякуємо Вам, Євгенію, та вітаємо з отриманням заповітного звання Royal Purple Rose Ambassador.

Ви теж можете приєднатися до нашої амбасадорської програми і випробувати всі її можливості! Долучайтесь за посиланням.

Давайте дізнаймося трохи більше про Євгенія та його досвід роботи амбасадором в Oasis.

Вступ — розкажіть трохи про себе

Вітаю. Мене звати Євгеній. Я народився і виріс у Росії. Мені 40 років. На даний момент працюю у сфері будівництва, безпеки будівель та споруд. У 15 років почав кататися на сноуборді. На той час цей вид спорту тільки-но з’явився в Росії. Я добре пам’ятаю, як продав свою Sony Play Station щоб купити свій перший сноуборд :). Також я цікавлюся новими технологіями, особливо наукою про дані та аналітикою даних.

Як ви потрапили до криптоіндустрії?

Я познайомився з криптовалютою у далекому 2013 році. Випадково прочитав на якомусь форумі про існування біткоїну. Почав його вивчати і наприкінці 2013 року здійснив свою першу угоду. Досі зберігаю квитанцію про першу транзакцію, так само як Скрудж МакДак зберіг свої 10 центів :). Тоді я обрав Litecoin, тому що біткоїн здався мені дорогим :). Мало хто розумів тоді, у що все це виллється. Потім був довгий ринковий флет і я просто забув про криптовалюту. Повернення відбулося наприкінці 2016 року. Почався час ICO та бурхливого розвитку блокчейну. У 2018 році я вперше почув про Oasis Labs. Вже тоді мене приваблювала команда університету та цілі, які вони ставили. Влітку 2020 року я познайомився з Джоном Пулом, чудовою людиною з команди протоколу Oasis, і через деякий час став амбасадором Oasis Protocol.

Що в першу чергу зацікавило вас в Oasis?

Насамперед, це захист конфіденційних даних. Ми живемо в епоху, коли дані стають фундаментальною частиною людського розвитку та технологій. Все навколо нас генерує терабайти даних, але, на жаль, їхня безпека завжди під загрозою. Oasis успішно вирішує це завдання як для корпоративного сектора, так і для звичайного рядового користувача.

Опишіть, як виглядає день із життя амбассадора Oasis? Як програма на вас вплинула?

О, це дуже цікаво. Зазвичай я допомагаю людям, які мають питання про проект, а також проводжу співбесіди з кандидатами в амбасадори. Мені подобається бачити нових людей, які приходять із простим питанням, і в міру того, як вони дізнаються про проект, бачити, як він їх залучає. Окремо можу відзначити нетворкінг з іншими проектами та можливість з ними поспівпрацювати. Це справді цікавий процес.

Що найприємніше у роботі амбасадором?

Амбасадорська програма підштовхнула мене до саморозвитку. Завдяки цьому я почав вивчати англійську мову і тепер, можливо, почну вивчати мови програмування. Спілкування із євангелістами проекту та звичайно ж, можливість зростання, яку надає команда Oasis Foundation. Багато хто напевно ще не знає, але для амбасадорів існує Програма розвитку бізнесу. Після успішного її проходження можна влаштуватися на роботу до компанії.

А що найскладніше?

Цікаве питання :). За два роки роботи амбасадором я не пригадую складних моментів. Якщо такі і є, то команда Oasis або інші представники завжди готові допомогти. У нас дуже дружний та згуртований колектив.

Якби ви могли б дати одну пораду новачкам, які хочуть приєднатися до нашої програми амбасадорів, що б ви сказали?

«Те, що ми знаємо, — це крапля, а те, чого ми не знаємо, — це океан», — Ісаак Ньютон. Розвивайтеся, вивчайте проект, технології, які його оточують, і будьте певні, що вам все вдасться.

Яка функція або варіант використання Oasis Network надихає вас більше всього?

Parcel та Cipher, звичайно ж. Parcel відкриває нові можливості для людей, щоб вони могли володіти своїми даними. Токенізація даних та можливість побудувати ринок із цими даними — це дійсно цікаво. У Parcel є потенціал щоб вивести NFT на новий рівень і змінити ставлення скептиків до даної технології. Уявіть, який фурор зробить NFT з геномом Ілона Маска :).

Мені також дуже подобається Cipher Paratime як технологія. Вона докорінно змінить правила гри в DeFi. Ми зможемо забути про Front-running, отримати приватне та малозаставне кредитування без розкриття персональних даних користувачів.

Дякуємо, Євгене, за те, що Ви були безцінним послом Oasis. А ще весь Ваш внесок за останні 2 роки.

--

--