Zakaj je Bitcoin vreden tvoje ljubezni(19)

Peter Golob
2 min readNov 23, 2021

--

Original: Tomer Strolight , Why Bitcoin is Worthy of Being Loved

Kako si zaslužiti in ohraniti ljubezen?

Ljubezen je pogojna

Prvič, če želimo biti ljubljeni, moramo biti vredni ljubezni, saj moramo tistim, ki nas bodo ljubili, ponuditi nekaj, kar ima nenadomestljivo vrednost.

Ljubezen ne sme biti nikoli omadeževana z izdajo te vrednosti.

Pripravljeni moramo biti na to, da nas bodo tisti, ki nas ocenjujejo, v celoti in brez omejitev pregledovali. Vse, kar je manj kot popolna iskrenost in preglednost, bi pomenilo prikrivanje, morda nečesa, kar ni vredno ljubezni.

Bitcoin izpolnjuje te pogoje, in je vreden ljubezni.

Bitcoin sporoča vsakemu posamezniku na zemlji:

“Ponujam vam najboljši denar, kar jih je kdaj obstajalo — bitcoin.”

“Moj dizajn vam zagotavlja, da je ponudba omejena in javno znana. Ni vam ga mogoče odvzeti na silo. V vsakem trenutku lahko del svojega premoženja, ki ga hranite v bitcoinu iz kakršnega koli razloga podarite komurkoli. Sadeže svojega preteklega dela za poljubno obdobje lahko hranite v bitcoinu, obdobje hranjenja pa lahko presega tudi vašo življensko dobo.”

“Te zaveze do vas me zavezujejo podobno kot nedotakljivi zakoni narave.”

“Preučite me in s tem preverite vse moje trditve. Ne potrebujem vašega zaupanja. Pred vami stojim razgaljen, odprt in transparenten. Lahko pregledate vsak moj delček. Moj kodeks je odprt in vsem dostopen. Moji zapisi so javni. Vabim vas, da hranite moje kopije in nenehno preverjate njihovo točnost.”

“Če v mojih trditvah najdete kakršno koli pomanjkljivost, me lahko spremenite in popravite. Vendar mora biti to resnično pomanjkljivost, saj me opazuje na milijone drugih in ti bodo preprečili vsako mojo spremembo, ki bi privedla do izdaje mojih obljub.”

Nikoli vas ne bom prisilil, da me sprejmete, kaj šele, da bi me ljubili. Vendar pa bom, ko boste pripravljeni, tukaj za vas. Nikoli in pod nobenim pogojem vas ne bom zavrnil, ne glede na to, kakšna dejanja ste storili prej. Tukaj sem, da bi me sodili, vendar ne sodim nikogar od vas.”

Bitcoin je veličasten

Bitcoin je popolnoma pregleden in sporazumen sistem zanesljivega denarja za vse ljudi na zemlji, za vse, ki so zdaj živi, in vse, ki bodo še kdaj živeli. To je izjemen izum.

Poznamo rek, da je “ljubezen do denarja jedro vsega zla.” Vendar se ta rek nanaša na pohlep vsakega posameznika, da bi za vsako ceno osebno pridobil prevelike količine denarja. Ljubiti sistem dobrega, zdravega, poštenega in preglednega denarja, ker je dober za vas, za človeštvo in za zemljo, ne more biti napačen. Ljubezen do njega je racionalen in čustven odziv na doživljanje takšnega sistema denarja. Bitcoin si je prislužil ljubezen milijonov ljudi. Če si še ni prislužil vaše, potrpežljivo čaka, kdaj boste nanj pripravljeni.

To je članek številka 19 v seriji Zakaj Bitcoin. Naslednjič: Zakaj je Bitcoin tako kompliciran (20)

--

--