Începuturile

Holograma ce s-a transferat acestui Univers

Un fel de primă formă a evoluției

Dorin Merticaru
12 min readJul 24, 2023

--

Autor: Merticaru Dorin Nicolae

(English version) (Către cuprins)

Sugestie: Pentru „atmosferă”, puteți asculta muzica acestui clip în timp ce citiți…

Plasma Wise Entity (Created by the Author with AI — Microsoft Bing Image Creator)

La „începutul” primul Ev, am „învățat” că pot delimita părți ale întregului meu pentru a putea simți, pentru a mă bucura de ceea ce sunt Eu. Și am trăit emoția, plăcerea, bucuria… Dialogul.

Și am „creat” din ce în ce mai multe delimitări, „entități”. Diferite dar tot Eu. Părți ale gândurilor mele ce se delimitau clar, prin concept, prin preocupări… Prin din ce în ce mai multe…

Dialogul, schimbul de idei. Apăruse conversația, preocuparea, schimbul de idei… Sugestia…

La un moment dat, am sesizat că anumite „delimitări” ale energiei mele, „entitățile” ce am decis să „activeze” independent, își concentrau atenția, preocupările, spre ceea ce voi spuneți aici a fi „materia”.

--

--

Dorin Merticaru

Do I read and write "Science Fiction" for fun... Or to find the more interesting parts of reality? Hmmm!