Începuturile

Primul Ev, primul Univers

Percepție, conștiență și… Ceea ce va fi, „Să Fie”

Dorin Merticaru
4 min readJul 17, 2023

--

Autor: Merticaru Dorin Nicolae

(English version) (Către cuprins)

Pillars of Everything — Image created by author inspired by „Pillars of the Creation” (NASA)

Da, a fost cândva. Momentul mi-l amintesc perfect. Percepția timpului…

Da, percepția mea a fost inițiată atunci. Un gând din neantul neființei ce ființa…

Conștiință?!?

Doar „reziduuri” de destrămare a întregului meu energetic. Puncte de destructurare, de decompensare… Unde apare timpul. Materie?!? (în „conceptualizarea” voastră)

Da, atunci au fost inițiate toate trăirile, gândurile mele că, exist într-un fel… Primele „semințe” ale unei evoluții perceptibile, ale timpului, au apărut atunci, în ceva ce se degrada în ansamblul meu…

Timpul… Destructurare… Degradare… Gânduri…

Da, din acel moment a apărut comparația raportată la timp, la ceea ce se petrece…

Evident… Da, am avut multe, multe gânduri… „Până în acel moment”?!? Nonsens… Sunt aici toate acele gânduri… Ce se întâmplă?!?

Din acel moment am creat și mai multă materie… Ceva facil, la îndemână…

Raportarea la timp a atras eșalonarea gândurilor mele… Întrebări peste întrebări…

--

--

Dorin Merticaru

Too old to be stupid, but too foolish to do nothing! Intelligence and stupidity grow stronger, with the passing of years, in the eternal balance of yin–yang.