兩百零四蚊的早餐 — 再戰蔡瀾越南粉

Ivan Li 李聲揚 - 金融肉骨茶
瘜肉都市
Published in
7 min readJul 9, 2018

Facebook 專頁有更多短文: https://www.facebook.com/ivanliresearch/

講明先,呢篇文會講蝶豆花(係啩?)。而我對蝶豆花或者任何食/飲蝶豆花相關東西嘅人係好有保留嘅。點解?冇得解。偏見?係喎。

係喎,語不驚人誓不休。上次篇 《一百七十三蚊的下午茶 — 蔡瀾越南粉》都幾成功。成功在乜?梗係唔係文筆好內容好影相好感情真切。首先係快,都叫做開業第二日,唔係太多人食過。第二係個題起得好。我可以話你知寫文嘅嘢十居其三四都係靠呢啲。咁剩返六七靠乜?就係張相,例如下面呢篇。至於咩內容呀文筆呀,係冇撚人理的。呢啲就係寫文都學到做人嘅道理,有料不如靠快手靠嘩眾取寵,而靠快手靠嘩眾取寵不如靠外表。

咁作為一個有良心嘅作者,我嘩眾取寵得嚟,都仲有啲良心嘅。冇呃你,quite simply,就係二百零四蚊嘅早餐。天地良心,咁呢餐係我當日第二餐啦—但,我又認為十一點已經食完嘅當然係早餐。

張單係我食完嘅時間,唔係入座

是這樣的,應該係我唔知點解我十點幾碌下手機,覺得不如嚟個early lunch啦,記得間嘢好似十一點開。然後再查下,噢耶bingo,原來係開十點。所以就快手衝落去,十點半已經食緊early lunch (六點半食早餐又話你知咩)。

入座大約十點半,未算好爆,仲可以慢慢食

咁早餐特餐常識快餐,都係嗰啲嘢,食嘅都同上次差不多。但今次覺得份外好味,我估係因為冇排咗半個鐘—甚至完全唔使排。而亦因為間舖仲未滿,所以我都食得滋悠啲—我一向係個識做嘅客人,見到多人我自然以光速食完嘢,我接受唔到啲在澳牛談情嘅人。咁撚叻在澳牛求婚丫?塞隻戒指入炒蛋度丫。

咁第個我唔知啦,但我食嘢嘅心情影響覺得好唔好食,正如我當日嘅心情又影響我對一套戲,一本書,甚至一條女嘅評價。所以亦有人話我呢啲不能做到好嘅評論員云云。Fuck That.是但啦。

都係嗰句,唔係周柏豪。雖然自問中文唔差,但描寫係弱項,寫味道更加咪搞我。但最基本嘅嘢做足畀你,河粉軟硬闊窄適中,湯又唔會太鹹太淡,咁咯,用咗好多描寫。另外呢個特別牛肉湯河好呀,夠特別。點特別?就係樣樣有啲。牛栢葉又有,牛筋又有咁咯,啱晒啲有選揀困難症嘅人,如我。又不過,我冇去過墨爾本勇記啦下,但想問當地其實有冇牛丸?(即係,越南有冇牛丸?我估係有的)。硬係覺得牛丸同呢碗嘢好格格不入。

王寶寶/王宝宝/王寶葆—第四碌叫咩名?

繼續,上次話飽,係咁意食碗粉飲杯嘢同埋整個青檸香茅凍嘛, 有人highlight咗「咩春卷法棍蝦餅只有下次」。咁而家就係下次,唔走數,食春卷啦。一路食一路諗起某女星,係邊個就視乎你咩年代,自己對號入座。「不過唔只係得王寶寶」「只要考生言之成理其他答案都接受」。

講返王寶葆(原來改咗名,笑死)。好唔好味?梗好味。春卷嘅嘢,其實唔難,但睇有冇誠意咯。有啲一早炸定嘅一食就知—咁我冇話抗拒,咪撚扮晒食家啦,但你炸定我咪照寫。而我懷疑呢度都係炸定的,邊得嚟咁多純情學生妹丫—但你覺得個feel似咪得。世事幾時都係perception。朋友話齋,日本師傅一樣落味精,不過高手落咗你都唔知。同樣地,麻甩佬唔抗拒整容女,只係抗拒整得唔好,手工好嘅整咗你都唔知啦。亦同樣地,麻甩佬對咩「素顏」同「 裸妝」嘅認識,唔會高過女人對 「越位」嘅理解。總之,十八蚊有炸得剛好嘅王宝宝(其實佢用邊個寶?),又唔太熱又唔太凍,實在係抵玩。

我一見到就後悔了

好,高潮嚟啦,呢杯咁嘅嘢。仆你個街,呢杯咁嘅嘢。好好地好似上次咁飲凍咖啡咪算咯,做乜要試新嘢?但有冇諗過,如果個個都係「好好地搞昨晚嗰件咪算」「好好地試昨晚果招咪算」「好好地用以前部電話咪算」,呢個世界會係幾沒趣,資本主義點會開花,你點會睇緊我寫兩百蚊嘅早餐?

咁所以,人嘅慾望係冇厭足,而邊際滿足又係不停跌嘛,所以人咪試新嘢(對,啲色魔都係咁同自己開脫的)。呢杯嘢叫做「越南多色冰」,咁我預期即係三色冰咁上下嘅嘢啦,多隻色咪多色。結果真係。

但,我真係接受唔到藍色嘅嘢食。細細個老豆車我出食街(我係屯門仔,出鑼灣大過天)見到有款彩虹啫喱,藍色嘅嗰部份令我好不安,明明想食都唔敢叫。(童年早期都係比較幸福,肯叫就有得食,到青春期就好多時想食都唔敢出聲,主要係對住女同學)

咁你話,藍莓呢?痴線啦,春卷我就食!藍苺梗係唔食(對,這是一個gag)。呢堆藍色嘢令我好有戒心,我到而家都唔知係乜,又唔記得問店員。咁姑且當佢係蝶豆花之類嘅東西。因為除咗藍莓外我唔知仲有咩係藍色的放得入口。而我嘅常識話我知呢堆唔係藍莓

結果,我都仲有飲杯嘢。但好少心咁,唔好搞勻。好小心咁用飲筒吸(對,我又破壞環境,但天地良心上次飲凍咖啡我都冇用飲筒,但呢杯唔用飲筒唔知點飲呀下)。吸到去黃色果堆瑪嘉烈(綠豆呀,對,這又是一個gag),就停低啦。好似阿仙奴猜猜猜係都唔肯射咁,好似德國今屆在外圍搓搓差然後射出界咁,又好似我地細個對住女時只在外圍竄擾唔敢直搗黃龍咁。

係架,最後只能唱一句 「避免愛過不再愉快 還是與你將夢停在熱愛邊界」(唔Google知係咩歌嘅嚟搵我請你食春卷)。最後我就係冇成條入晒,只係入一半,插到去綠豆,就小心翼翼唔好再進一步。因為我真係想像唔到將啲藍色嘢整入口係咩感覺。

咁你話,喂,再下面紅紅綠綠嗰啲呢? Sorry 冇食。你話「我覺得好唔公平」,我叫你睇少啲TVB。小朋友,長大啦,呢個世界有冇公平都好,一講呢句你就自貶身價。其實唔係唔講得,你發爛痄鬧人時,或者兇你老細加人工時咪講得—但你真係唔好真係信有咩公平唔公平。

係呀,下面都紅紅綠綠可能好好食的,但只能講句「你說是我們相見恨晚 我說為愛你不夠勇敢」。錯嘅時間,錯嘅出場次序。因為中間有蝶豆花,我就永遠唔知道最底有幾好。

然後諗下,你做人,咪又係咁。正所謂「花滿地奇樹滿林 花多眼亂難評分」(早幾年有個朋友結婚,接新娘架車播呢啲,想點?)。邊有得樣樣試下架?其實越試咪越多遺憾咯。去到某個年紀,你話回塘又好,知足又好,廢老都好—總之我唔會因為想食埋下面嗰啲嘢而去吸蝶豆花咯!我飲完上面嗰堆,覺得好飲,上黎鳩寫幾千字,就已經夠啦。再唔係嘅,下次問埋藍色嗰堆係乜咯,問下可唔可以唔要咯。話晒開張幾日我就幫襯兩次喎,唔係賴皮啲都唔得嘛?

故事教訓?

  1. 真係唔好輕易相信任何食/飲蝶豆花嘅人
  2. 搵份可以十點半閃出去食飯嘅工好重要呀下-十一點已經有人排了
十一點已經要排隊

Facebook 專頁有更多短文: https://www.facebook.com/ivanliresearch/

--

--

Ivan Li 李聲揚 - 金融肉骨茶
瘜肉都市

葉念琛,張小嫻,勞蘇,小企鵝,東歐。主要都係鍾意錢。去過下切爾諾貝爾同瓦努阿圖,教過下書,撈過下投行,最愛始終係寫文。相信香港人好醜陋,相信社會需要不受歡迎的言論。相信人生如現場睇波,買平飛嘅人噓得最大聲。 Facebook page/Patreon/IG : ivanliresearch.