Incoronarea primului ambasador Oasis Royal Purple Rose

Magerie Gilles
5 min readApr 14, 2022

Acest articol este o traducere in limba romana. Articolul original il puteti gasi AICI.

Vi-l prezentam pe Evgeny, ambasadorul nostru si castigatorul titlului Royal Purple Rose.

Ne face o deosebita placere sa vi-l prezentam si sa ii anuntam numele primului ambasador Royal Purple Rose — Evgeny, pe Telegram fiind cunoscut drept @cheE22.

In august 2020, dupa ce reteaua Oasis i-a starnit interesul si a stat de vorba cu indragitul nostru lider al comunitatii, Jon Poole — Evgeny s-a inradacinat in Oasis, alaturandu-se programului de ambasadori. Si-a inceput drumul ca orice alt ambasador, cu titlul de White Rose. Pe parcurs, prin multa munca si staruinta, si-a dobandit titlul de ambasador Gold, mai apoi Burgundy iar intr-un final a primit locul de ambasador Emerald Rose. Odata cu titlul, au venit si responsabilitati mai mari, insa cu fiecare promovare, Evgeny si-a insusit si mai bine rolul si i-a invatat la randul sau si pe altii ce inseamna sa fi un ambasador Oasis. Nenumaratele ore petrecute ajutandu-i pe ceilalti, creand continut si aducandu-si contributia in intreaga noastra comunitate, s-au facut resimtite si sunt apreciate de catre toti cei care au avut onoarea de a interactiona cu el, iar acest lucru s-a observat de curand — colegii sai ambasadori l-au votat ca fiind demn pentru titlul de ambasador Royal Purple Rose!

In numele echipei Oasis si al intregii comunitati — iti multumim, Evgeny, si te felicitam pentru obtinerea ravnitului titlulu de ambasador Royal Purple Rose.

Si tu te poti alatura programului nostru global pentru ambasadori pentru a putea experimenta toate oportunitatile pe care acesta le are de oferit! Inscrie-te aici.

Poti afla mai multe despre Evgeny si experienta sa ca ambasador Oasis mai jos.

O scurta prezentare — povesteste-ne putin despre trecutul tau
Salut! Ma numesc Evgeny. M-am nascut si am crescut in Rusia. Am 40 de ani. In prezent, lucrez in domeniul constructiilor, ma ocup de siguranta cladirilor si a structurilor. La varsta de 15 m-am apucat de snowboarding. Exact cand acest sport a inceput sa devina cunoscut si in Rusia. Imi amintesc ca a trebuit sa imi vand PlayStation-ul Sony pentru a imi putea cumpara prima placa de snowboarding. Sunt de asemenea foarte interesat de tehnologie, in special de stiinta si analiza datelor.

Cum ai inceput sa te implici in blockchain si crypto?
Am inceput sa ma familiarizez cu lumea cryptomonedelor in anul 2013. Am citit in mod intamplator pe un forum despre existenta bitcoin-ului. Am inceput sa studiez mai mult situatia iar la sfarsitul anului 2013 am facut prima mea tranzactie. Inca mai pastrez si acum chitanta acelei prime tranzactii doar pentru a mai vedea cat era schimbul la momentul respectiv, cum si Scrooge McDuck si-a pastrat cei 10 centi. Am ales Litecoin deoarece bitcoin mi s-a parut destul de scump. Doar foarte putini oameni si-au dat seama cat de mult urma sa creasca intreaga situatie. Apoi, s-a ivit o stagnare a pietei, iar eu am lasat de-o parte cryptomonedele. Am hotarat sa revin la sfarsitul anului 2016. Atunci a inceput si ICO iar cryptomonedele au inceput sa se dezvolte rapid. In 2018 am auzit prima data despre Oasis Labs. Chiar de pe atunci ma interesau atat echipa universitatii cat si telurile pe care aceasta le avea. In vara anului 2020 l-am cunoscut pe Jon Poole, o persoana minunata din echipa de protocol Oasis iar la scurt timp dupa aceea am devenit ambasador pentru Oasis Protocol.

Ce ti-a atras atentia prima data cu privire la Oasis?
In primul rand, cel mai important aspect mi s-a parut protectia datelor sensibile. Traim cu totii intr-o era in care datele au devenit o parte fundamentala a dezvoltarii umanitatii si a tehnologiei. Toate lucrurile care ne inconjoara genereaza terabiti de date, insa din pacate, securitatea acestora se afla intr-un pericol permanent. Oasis a rezolvat cu succes aceasta problema atat pentru sectorul corporatist cat si pentru utilizatorul de rand.

Ai putea descrie cum decurge o zi din viata unui ambasador Oasis? Cum te-a afectat programul?
Este foarte palpitanta! In principiu, ajut si ofer raspunsuri oamenilor care au intrebari legate de proiect si de asemenea intervievez canditati la posturile de ambasadori. Imi place la nebunie sa observ cum oameni noi vin la mine cu intrebari simple iar pe parcurs, dupa ce incep sa invete mai multe despre proiect, devin complet involucrati. Pe de alta parte, pot mentiona reteaua altor proiecte si le pot propune un parteneriat. Este un proces destul de interesant.

Care este cea mai mare recompensa pe care o primesti ca si ambasador?
Programul de ambasadori m-a impins extrem de mult spre dezvoltarea personala. Gratie lui am inceput sa invat limba engleza iar acum ma voi apuca cel mai probabil sa invat limbaj de programare. Posibilitatea de a comunica cu oameni pasionati de proiect si, desigur, sansele de a creste pe care echipa Oasis Foundation le ofera. Este posibil ca anumiti oameni sa nu cunoasca acest aspect, insa pentru ambasadori s-a creat un program numit Business Development, pe care daca il completezi cu succes poti primi un loc de munca in companie.

Si care ar fi cel mai dificil aspect?
O intrebare interesanta! In cei doi ani ai mei ca si ambasador, nu retin sa fi avut vreun moment dificil. Daca existe vreounul, echipa Oasis impreuna cu ceilalti ambasadori vor fi acolo sa ajute. Suntem o echipa extrem de prietenoasa si unita.

Daca ai putea oferi un mic sfat unei persoane careia i-ar placea sa se uneasca programului nostru de ambasadori, care ar fi acela?
“Ceea ce stim este ca o picatura, ceea ce nu stim este ca un ocean” — Isaac Newton. Dezvolta, studiaza proiectul, tehnologia ce il inconjoara si fi sigur ca vei atinge succesul.

Ce functionalitate sau caz de utilizare al retelei Oasis te incanta cel mai mult?
Parcel si Cipher, desigur. Parcel ofera noi oportunitati persoanelor pentru a-si detine datele. Tokenizarea datelor si abilitatea de a cladi o piata cu acele date este cu adevarat palpitanta. Are de asemenea potential in a ridica NFT-urile la un alt nivel si poate ajunge sa schimbe atitudinea celor sceptici cu privire la aceasta tehnologie. Inchipuie-ti cata valva s-ar crea in jurul unui NFT cu genomul lui Elon Musk!

Sunt de asemenea foarte incantat cu privire la Cipher ParaTime. Va schimba radical modul de functionare DeFi. Vom aborda o forma sub-colateralizata si privata de imprumut fara a divulga datele utilizatorului.

Iti multumim, Evgeny, pentru cat de pretios ai devenit in comunitatea noastra de ambasadori Oasis si de asemenea pentru intreaga contributie din ultimii 2 ani!

--

--