Intro: Hello World, hello designéři!

Zápisky českého UI designéra v Anglii na téma UI/UX design a práce v zahraničí

Bretislav Mazoch
DENÍK DESIGNÉRA (in Czech)
2 min readDec 8, 2016

--

autor B. Mazoch, publikováno v Deníku Designéra | read in English

Poděkování za ilustraci patří výborné kolegyni a kamarádce Markétě Pešové.

Po několika letech práce v prostředí digitálního designu, a teď už i ve vývoji softwaru, mě před nedávnem napadla myšlenka sdílet své zkušenosti a poznatky, které průběžně sbírám. A tak jsem tady — UI designér ze softwarové firmy Bluewire Technologies v anglickém Bristolu (alespoň v době psaní tohoto článku), kde jsem se přestěhoval, abych překročil svou komfortní zónu a taky následoval své sny (celý můj anglický příběh tady).

Ve zmíněné firmě vyvíjíme webový informační systém pro kliniky a nemocnice. To mi poskytuje skvělou šanci podílet se na tvorbě užitečného produktu a zároveň vytváří plno myšlenek na téma design a uživatelský zážitek (UI/UX). A já doufám, že bude také užitečné, když s vámi některé z nich budu sdílet…

Toto je intro k mému blogu, ve kterém budu sepisovat své poznatky, myšlenky a zkušenosti na témata okolo UI/UX designu. Moje jméno je Břetislav Mazoch (v angličtině přezdívaný Brett) a rád vás tady vítám!

Návrh UI a UX pro webové aplikace, mobilní aplikace a webové stránky je mojí vášní. Digitální vášní, při které mě napadá řada témat k sepsání a níže jsou právě některá z nich, které hodlám v příštích článcích obsáhnout:

  • design principy a pravidla pro tvorbu uživatelských rozhraní,
  • design proces a jak konkrétně já vytvářím digitální řešení,
  • Sketch a další nástroje, které používám ve svém design procesu,
  • reportáže a poznatky z design konferencí, které jsem navštívil,
  • moje tipy pro získaní práce Web/UI designéra,
  • a více…

Pokud vás tato a podobná témata zajímají, pak budu rád, když budete sledovat můj blog ► Deník Designéra (v angličtině A Designer’s Thoughts).

Přeji pohodový den a na viděnou v dalším článku!

Článek napsal Břetislav “Brett” Mazoch během své designérské kariéry v Anglii. Tam se přestěhoval, aby následoval svoje cestovatelské sny a pracovní vášeň, kterou je UX Design, Web/UI Design a Front-end Development.

Navštivte jeho Portfolio •• LinkedIn •• Twitter •• Instagram.

--

--

Bretislav Mazoch
DENÍK DESIGNÉRA (in Czech)

I write stories for digital designers to help them design great & highly usable products... Hello! My name is Bretislav (aka Brett) and I am a UX/UI Designer.