zawzięte od Abduzeedo / http://abduzeedo.com/superb-california-hd-wallpapers

Jak do tego doszło

Dojrzewanie

Eripse
Młody przedsiębiorca
2 min readOct 30, 2013

--

Może na początek dlaczego taki obrazek w tle? Bo jest ładny, po prostu.

Stwierdziłem, że potrzebuję w życiu nauczyć się systematyczności. Chcę to odnaleźć poprzez pisanie tekstów właśnie na Medium.com. Dlaczego? Bo jest ładny, po prostu.

Możliwe że ta tematyka przyda się kiedyś komuś, kto będzie miał wątpliwości czy założyć własną firmę. Pisząc firma mam na myśli póki co działalność gospodarczą.

Pomysł rodził się z czasem, razem z kumplem klepaliśmy zlecenia, tak samo jak bardzo duża ilość osób w internetach. Praca na etat, dorabianie sobie po godzinach. Historia jak setki innych.

Pewnego dnia pojawiła się myśl: “A co by było jeśli zacząłbym to robić zamiast etatu”. Zaczęły się rozmyślania wieczorami, liczenie sobie różnych liczb, kalkulowanie czy to się opłaca, z czasem wątpliwości. Wątpliwości pojawiły się przez to, że zmieniłem stałą pracę na o wiele lepszą niż wcześniej, nie musiałem już klepać zleceń po godzinach bo z pensji żyło mi się bardzo dobrze. Ale…

Zawsze jest jakieś ale jak się człowiek nad czymś zastanawia, tym ale była własna firma, bycie sobie szefem, wypracowanie sobie własnej marki etc.

Freelancer czy swoja firma? Tutaj nie znałem wszystkich plusów ani też minusów, a w internecie było mnóstwo informacji, szkoda tylko że sprzecznych, więc postanowiłem wybrać się do księgowego poleconego przez znajomego w celu uzyskania porad.

Pan księgowy — nie zagłębiajmy się w nazwy firm bo nie jest to tekst sponsorowany ani wychwalający — okazał się naprawdę spoko gościem. Wszystko wytłumaczył językiem zrozumiałym dla normalnego zjadacza chleba który nie jest ani trochę w tych tematach.

Stało się jasne. Zakładam firmę!

--

--

Eripse
Młody przedsiębiorca

A guy that always want to do something. Professionally design related. Likes nature but do not have time to enjoy it enough.