Oasis Bloom Hackathon-ына қош келдіңіз!

Crypto Galleon ⚓️
Oasis Foundation Kazakh

--

Бұл басылым-Oasis елшісі жасаған аударма. Аударымдардың дәлдігін қамтамасыз ету үшін мұқият тексерулер жүргізіледі, бірақ оларда қателер немесе олқылықтар болуы мүмкін. Oasis оның дәлдігі немесе сенімділігі үшін жауап бермейді. Мақаланың түпнұсқасын мына жерден оқыңыз

https://medium.com/oasis-protocol-project/welcome-to-the-oasis-bloom-hackathon-d1f6921b21c

Сіз құмар және дарынды әзірлеушісіз бе? Oasis желісі сіз сияқты жасаушыларды іздейді! Oasis Bloom Hackathon-ына қосылыңыз және 200 000 долларға дейін сыйлықтар ұтып алыңыз!

Hackathon, желі туралы көбірек білу және қосымша сыйлықтар алу үшін алдағы іс-шараларға қосылыңыз!

Hackathon-ның алдағы іс-шаралары

  • Команданы табыңыз-31 наурыз, 18:00 UTC
  • Кеңсенің жұмыс уақыты — 4 сәуір, UTC 8:00
  • DEFI 2.0: жоба трендтері мен идеялары-5 сәуір, 17: 00 UTC
  • P2E Gaming: жобалар трендтері мен идеялары-12 сәуір, 19: 00 UTC
  • Жобалық идеяларды ұсыну кеші-14 сәуір, 17:00 UTC
  • Hackathon Telegram AMA — 20 сәуір, 15:00 UTC
  • Кеңсенің жұмыс уақыты-27 сәуір, 18: 00 UTC

🖥️ Команданы табыңыз

Күні мен уақыты: 31 наурыз | 18:00 UTC

Команда іздеп жүрсіз бе? Бізде қаладағы ең жақсы крипто таланты бар! Web3-ті қалыптастыруға талпынысы бар көбірек пікірлес адамдармен кездесу үшін осы шараға қосылыңыз!

МҰНДА КОМАНДАҒА ЖАЗЫЛЫҢЫЗ

🗣️ Жұмыс уақыты

Күні мен уақыты: 4 сәуір | 8:00 UTC

Біз сіздер үшін осындамыз! Біздің әзірлеушілерге криптографияны қалай құру туралы сұрақтар қойып, сараптамалық кеңестер мен қолдау алыңыз!

МҰНДА ЖҰМЫС САҒАТТАРЫНА ҚОСЫЛЫҢЫЗ

🎤 Hackathon Telegram AMA

Күні мен уақыты: 20 сәуір | 15:00 UTC

Hackathon туралы және оған қалай қатысу туралы көбірек біліңіз. AMA -бұл сіздің барлық сұрақтарыңызға жауап алудың тамаша мүмкіндігі!

ҚОСЫЛУ

😎 Pitch-Жобалық Идеялар Кеші

Күні мен уақыты: 14 сәуір | 5:00 UTC

Сізде Hackathon-ға арналған керемет идеялар бар ма? Өз идеяңызды ұсыныңыз, жаттығыңыз, нақты уақыт режимінде кері байланыс алыңыз және қосымша сыйлықтар алыңыз. Керемет идеялар ROSE түрінде 2 мың доллар алады!

ОСЫНДА ҚОСЫЛЫҢЫЗ

💡DEFI 2.0: Жобалар Трендтері & Идеялары

Күні мен уақыты: 5 сәуір | 5:00 UTC

Defi 2.0 қызықтырады, көбірек білу үшін қосылыңыз! Салалық сарапшылардан ақпарат алыңыз, пікірталастарға қатысыңыз және Hackathon идеяларын ұсыныңыз!

ОСЫНДА ҚОСЫЛЫҢЫЗ

🕹️ P2E Gaming: Жобалар Трендтері & Идеялары

Күні мен уақыты: 12 сәуір | 7:00 UTC

P2E ойындары қазір қызу сәтте! Кейбір тамаша спикерлермен пікірталас пен дебатты ынталандырыңыз, сондықтан оны жіберіп алмаңыз!

ОСЫНДА ҚОСЫЛЫҢЫЗ

🎙️ Кеңсенің Жұмыс Уақыты 2

Күні мен уақыты: 27 сәуір | 18:00 UTC

Барлық сұрақтарыңызға жауап беретін криптографиядағы ең жақсы әзірлеушілермен тікелей сұрақ-жауап сессиясы!

МҰНДА ЖҰМЫС САҒАТТАРЫНА ҚОСЫЛЫҢЫЗ

Oasis Bloom Hackathon-ына қатысу үшін қазір тіркеліңіз!

Сіз не күтіп тұрсыз? Oasis Bloom Hackathon — бұл Web3 қозғалысындағы шығармашылық пен инновацияны шабыттандыратын тамаша әдіс! 🌎

2022 жылдың 2 мамырына дейін өтініш беріңіз.

ҚАЗІР ТІРКЕЛІҢІЗ

--

--