Royal Purple Rose Oasis елшісінің алғашқы тәжі

Crypto Galleon ⚓️
Oasis Foundation Kazakh
4 min readApr 8, 2022

--

Бұл басылым-Oasis елшісі жасаған аударма. Аударымдардың дәлдігін қамтамасыз ету үшін мұқият тексерулер жүргізіледі, бірақ оларда қателер немесе олқылықтар болуы мүмкін. Oasis оның дәлдігі немесе сенімділігі үшін жауап бермейді. Мақаланың түпнұсқасын мына жерден оқыңыз

https://medium.com/oasis-protocol-project/crowning-the-first-royal-purple-rose-oasis-ambassador-ff4448d4ad5e

Сіздерге біздің Royal Purple Rose елшісі Евгенийді таныстырамыз.

Royal Purple Rose — нің алғашқы елшісі-Евгенийді Telegram-да @cheE22 ретінде танымал етіп жариялау және ұсыну біз үшіy үлкен мәртебе!

2020 жылдың тамызында Oasis желісіне қызығушылық танытып, біздің сүйікті қауымдастық жетекшісімен сөйлескен Jon Poole-Евгений Oasis-тен тамыр алып, біздің Амбассадорлар бағдарламасына қосылды. Барлық елшілер сияқты, ол біздің бағдарламада White Rose ambassador ретінде өз жолын бастады, содан кейін қажырлы еңбек пен адалдықпен өзінің деңгейін Gold-қа, содан кейін Burgundy-ге дейін көтеріп, ақыры Emerald Rose-нің беделді Ambassador-ы болды. Оның дәрежесі жоғарылаған сайын оның міндеттері де арта түсті, бірақ әр жоғарылаған сайын Евгений бұл рөлді орындауды жалғастырды және басқаларға Oasis елшісі болу деген не екенін үйретті. Евгений басқаларға көмектесуге, мазмұнды құруға және бүкіл қоғамдастыққа өз үлесін қосуға сансыз сағат жұмсайды, онымен сөйлескенді ұнататындардың бәрі сезінеді және бағалайды, және бұл оның елшілері оған Royal Purple Rose Ambassador атағын беру үшін дауыс бергенін көрсетеді!

Oasis командасының және біздің қоғамдастықтың атынан-Сізге рахмет, Евгений және Royal Purple Rose елшісі атағын алғаныңызбен құттықтаймыз.

Сіз де біздің Global ambassador бағдарламасының қатарына қосыла аласыз және ол ұсынатын барлық нәрсені көре аласыз! Мұнда тіркеліңіз

Төменде Евгений және оның Oasis елшісі ретіндегі тәжірибесі туралы көбірек біліңіз.

Кіріспе — өткеніңіз туралы аздап айтып беріңіз
Сәлем. Менің атым Евгений. Мен Ресейде туып өстім. Мен 40 жастамын. Қазіргі уақытта мен құрылыс, ғимараттар мен құрылыстардың қауіпсіздігі саласында жұмыс істеймін. 15 жасымда мен сноубордпен айналыса бастадым. Ол кезде бұл спорт түрі Ресейде пайда болған. Мен Sony playstation-ды сатқаным және алғашқы тақтаны сатып алғаным есімде). Мені жаңа технологиялар, әсіресе деректер ғылымы және деректерді талдау қызықтырады.

Блокчейн мен криптоға қалай келдіңіз?
Мен криптовалютамен 2013 жылы таныстым. Кездейсоқ бір форумда биткоиннің бар екендігі туралы оқыдым. Мен оны зерттей бастадым және 2013 жылдың соңында бірінші транзакциямды жасадым. Әлі күнге дейін бірінші транзакцияның түбіртегін биржада сақтаймын, өйткені Scrooge McDuck өзінің 10 центін сақтап қалды)). Мен Litecoin-ды таңдадым, себебі биткоин маған қымбат болып көрінді). Мұның бәрі қалай болатынын сол кезде аз адамдар түсінді. Содан кейін ұзақ нарықтық пәтер болды, мен крипто туралы ұмытып кеттім. Қайта оралу 2016 жылдың соңында болды. Ico уақыты мен блокчейннің қарқынды дамуы басталды. 2018 жылы мен алғаш рет Oasis Labs туралы естідім. Сол кездің өзінде мені университет ұжымы мен олардың алға қойған мақсаттары қызықтырды. 2020 жылдың жазында мен Jon Poole-мен таныстым, ол Oasis протокол командасының керемет тұлғасы болды және біраз уақыттан кейін Oasis Protocol-ның елшісі болдым.

Сізді Oasis-те не қызықтырды?
Ең алдымен, бұл құпия деректерді қорғау. Біз деректер адам дамуы мен технологиясының негізгі бөлігіне айналатын дәуірде өмір сүріп жатырмыз. Біздің айналамыздағы барлық адамдар терабайт деректерін жасайды, бірақ, өкінішке орай, олардың қауіпсіздігіне әрқашан қауіп төнеді. Oasis бұл мәселені корпоративті сектор үшін де, қарапайым пайдаланушы үшін де сәтті шешеді.

Oasis Елшісінің өмірінен күннің қандай болатынын сипаттай аласыз ба? Бағдарлама сізге қалай әсер етті?
Бұл өте қызықты. Бұл әдетте жоба туралы сұрақтары бар адамдарға және елші лауазымына үміткерлермен сұхбаттасуға көмектеседі. Мен қарапайым сұрақпен келген жаңа адамдарды көргенді ұнатамын, және олар жоба туралы білетіндіктен, оларды қалай қызықтыратынын көремін. Одан басқа, мен басқа жобалармен нетворкинг және олармен бірлесіп жұмыс істеу мүмкіндігі туралы айта аламын. Бұл өте қызықты процесс.

Елші жұмысының ең пайдалы аспектісі қандай?
Аmbassador бағдарламасы мені өзін-өзі дамытуға қатты итермеледі. Осының арқасында мен ағылшын тілін үйрене бастадым, енді бағдарламалау тілдерін үйренуді бастаймын. Жобаға құмар адамдармен сөйлесу және, әрине, Oasis Foundation командасының өсу мүмкіндігі. Кейбір адамдар білмеуі мүмкін, бірақ елшілер үшін бизнесті дамыту бағдарламасы бар, оны сәтті аяқтағаннан кейін сіз компанияға жұмысқа орналаса аласыз.

Ал ең қиыны ше?
Қызықты сұрақ). Елші ретінде жұмыс істеген екі жыл ішінде бір қиын сәт есімде жоқ. Егер бар болса, Oasis тобы немесе басқа елшілер әрқашан көмектесуге дайын. Бізде өте тату және ұйымшыл команда бар.

Егер сіз біздің амбассадорлар бағдарламасына қосылғысы келетін адамға бір кеңес бере алсаңыз, ол қандай болар еді?
“Біз білетін нәрсе-тамшы, ал біз білмейтін нәрсе-мұхит”-Исаак Ньютон. Жобаны, оны қоршап тұрған технологияны дамытыңыз, үйреніңіз және сіз жетістікке жететініңізге сенімді болыңыз.

Oasis желісінің қандай мүмкіндігі немесе пайдалану жағдайы сізді көбірек қызықтырады?
Әрине, бұл Parcel және Cipher. Parcel адамдарға өз деректеріне ие болу үшін жаңа мүмкіндіктер ашады. Деректерді токенизациялау және сол деректермен нарықты құру мүмкіндігі шынымен қызықты. Ол сондай-ақ NFT-ні келесі деңгейге көтеруге және скептиктердің осы технологияға деген көзқарасын өзгертуге мүмкіндігі бар. Илон Маск геномы бар NFT қаншалықты фурор жасайтынын елестетіп көріңіз)

Мен сондай-ақ Cipher Paratime туралы білгеніме өте қуаныштымын. Бұл DeFi ойынының ережелерін түбегейлі өзгертеді. Біз пайдаланушы деректерін ашпай-ақ, Front-running туралы ұмытып, жеке және толық қамтамасыз етілмеген несие алу мүмкіндігіне ие боламыз.

Сізге рахмет, Евгений, Сіз Oasis-тің құнды елшісі болғаныңыз үшін және соңғы 2 жылдағы барлық үлесіңіз үшін.

--

--