Android’lerde CACHE nasıl temizlenir?

Enes Kesk
Pollective
2 min readSep 29, 2020

--

Android Sistemlerde

1. Adım

Chrome tarayıcısını açın

2. Adım

Tarayıcının sağ üst köşesindeki üst üste 3 noktayı seçin ve çıkan listeden Ayarları seçin

2. Adım Tarayıcının sağ üst köşesindeki üst üste 3 noktayı seçin ve çıkan listeden Ayarları seçin

3. Adım

Site ayaları sekmesini seçin

3. Adım Site ayaları sekmesini seçin

4. Adım

Site ayarları sekmesinden Depolama sekmesini seçin

4. Adım Site ayarları sekmesinden Depolama sekmesini seçin

5. Adım

CACHE’lerini temizlemek istediğiniz adresi kaydırın ve Sil’e basarak temizleyin.

5. adım CACHE’lerini temizlemek istediğiniz adresi kaydırın ve Sil’e basarak temizleyin.

Bu ekranda ister tüm CACHE’leri temizleyebilir ya da sadece seçtiğiniz sayfanınkileri silebilirsiniz

6. Adım

Telefonunuzun ana ekranından Chrome ana ekranına dönerek işleminize devam edebilirsiniz.

iOS (iPhone & iPad) işletim sistemleri için ilgili yazımızı inceleyebilirsiniz

iPhone ve iPad’lerde CACHE nasıl temizlenir?

--

--

Enes Kesk
Pollective

Co-Founder & Designer at New Generation Research & Marketing Platform @Pollective http://www.pollective.com.tr and Creative Professional http://www.eneskesk.in/