1 Ay Boyunca Sabah 05.45'te Uyandım, Hayatımda Neler Değişti?

Eren Cicibıyık
Türkçe Yayın
Published in
5 min readAug 19, 2020

--

Hayatımın büyük çoğunluğunda sabah insanı olmadım. Hatta çoğu zaman uyanış ve evden çıkış saatlerini olabildiğince yakın tutmaya çalıştım.

Genellikle gece çalışmanın daha verimli olduğunu düşünür, günün kendime ayırdığım zamanını geç saatlerde seçerdim.

Yazılarıma aşina olanlar bilir, gündelik hayatta ufak değişikliklerin büyük etkisini takip etmeyi severim.

Örnek: 1 Ay Boyunca Kitap Okumadım, Hayatımda Neler Değişti?

Bu sefer planlamamı sabah insanı olarak yapıp, 1 ay boyunca hayatımda nelerin değiştiğini, sürece nasıl alıştığımı ve bireysel anlamda üretkenliğimi nasıl etkilediğini aktaracağım.

Şimdiden keyifli okumalar.

1. Bölüm, Giriş: Yeni düzene merhaba (İlk Günler)

Başlangıçta yaptığım bir hatayı paylaşarak başlamak istiyorum. Sabah 05.45'te uyanmaya normal uyanış saatimden kademeli olarak geçmedim.

Belki her gün yarım saat kısarak 05.45'e ulaşsaydım süreç benim için daha pürüzsüz geçebilirdi.

--

--