Kafein Zehirlenmesi ve Ardından Yaşadıklarım

Çağatay Yılmaz
Türkçe Yayın
Published in
4 min readDec 11, 2017

--

Photo by Jason Briscoe on Unsplash

Hepimiz sabahları bir enerjiyle kalkmak güne enerjik başlamak için kahve içiyoruz. Biliyoruz ki kahve faydalı, enerji verir vs. Ne yazık ki benim için öyle olmadı.

Hikayem tam olarak “şu”nu yazdıktan 15 dk sonra başladı. Pazartesi günü saat 16.00 ya aldığım göz doktoru randevumu bekliyordum. Ne olduysa işte o zaman oldu. 13.00 civarı evimden çıkmıştım. Daha zamanım var diyerek randevumu beklemek için şu herkesin bildiği sarı renkli taksilerin olduğu kafeye gittim. Bu arada evden çıkmadan önce kahvaltımı yeteri kadar ettim. Kahvemi de tabiki içtim. Kafede bilgisayarımı açıp günün haberlerine bakıyordum. Sonrasında saat 15.00'a doğru verdiğim filtre kahve siparişi her şeyi değiştirecekti. Blog yazımı hazırlamış yayınlanmasını bekliyordum. Kahvemden son bir yudum aldım.

Kalp atışlarımın hızlandığını tüm vücudum ile hissediyordum. Bir anda etraf çok anlamsız gelmeye başlamıştı. Ardından gelen bir korku ve hissizlik. Hemen çalışan arkadaşı çağırdım. Bana dikkat etmesini mümkünse hızlı bir şekilde su ve soda getirmesini istedim. O gittiği sırada telefonumdan açtığım Heart Rate ile kalp atışımı ölçtüğümde 126 ları gördüm.

--

--

Çağatay Yılmaz
Türkçe Yayın

Türkçe Yayın Editör ✏️ Blogger✂️ Designer🎙 Podcaster💡 tanitiriz.biz 📚 EmpaElectonics 👨‍💻 #DigitalMarketing cagatayyilmaz.com sosyalgozluk.com