LikeCoin定係Medium Member?

Chris Wan
WordBlock
Published in
4 min readMay 22, 2019

我見好多Liker整左個ID都一定要寫番篇文,我當然唔執輸。

睇左九萬幾篇文章,又介紹咩係LikeCoin,點樣申請,點解要Join...甚至連白皮書都唔放過之後,我終於整左個ID試一下。

我決定用未來嘅一段時間做比較,睇下我應該將US$5.00投資落去Medium Member定係LikeCoin Civic Liker(當然,Why not both?)。

到底我應該點樣㨂去比個五蚊(美金)呢?

一睇就知呢條係一條比較題,比較一下兩者嘅分別(五分題):

Medium Membership

  • 五蚊美金/月,亦有五十蚊美金/年嘅優惠
  • 最重要嘅,可以無限咁睇付費文章(對我黎講最需要嘅一樣野,亦都可以話係Membership主要嘅價值)
  • 拍手唔再只係啪啪啪(提高文章曝光率),你比個五蚊會因應你嘅拍手而比作者收入(佢係話會將五蚊分比你拍過手嘅作者)
  • 你個Icon會有個綠色圈(唔好笑,我一直都唔知係咩,直到最近先知)

Civic Liker

Source: https://liker.land/civic?
  • 一樣都係五蚊美金/月
  • 一樣都係將個五蚊比番你支持嘅作者,但有啲唔同,全程你都係可以查到去向嘅,你嘅每一個拍手,每一分一毫都可以知道比左邊個,而且所有錢都會係回饋比作者(我唔知點解會諗到打賞...)
  • 參與決策同公投,呢樣野係Blockchain嘅特性,以Token去扮演Ballot嘅角色進行公投,相信到時Civic Liker會有較大權重(多啲票咁)
  • 有優惠!不過我都未知有咩優惠,我估應該類似端傳媒咁?
  • 線下活動早前Foundation搞左個「網媒的未來:免費和訂閱制以外的第三條路」,相信未來會有更多嘅活動
  • 你個Icon會有個綠圈,仲會寫住Civic Liker

睇到呢度,唔知你會唔會問:

點為止「權重」較高呢?

我搵左篇報導「與高重建談 LikeCoin — 媒體群創不再空洞 創意共享新生態」 ,𥚃面嘅一句寫到LikeCoin嘅睇法:

越受歡迎越多人使用的創作,定義為好。

簡單黎講,愈多人Like,代表個件作品愈好,愈多曝光率。而每一個Liker將啲LikeCoin比個位作者,都代表對作者投下信任嘅一票,認為佢件作品係好嘅,而Civic Liker就會係呢一方面有更大嘅話語權,佢嘅一個Coin,會比普通Liker嘅一個Coin更為重要。

而錢銀方面,普通Liker比嘅Coin都會出自基金會嘅池(pool),姐係可能係我地去Exchange買番黎,或者挖礦咁,但如果係Civic Liker就會有埋佢地個五蚊(掂啦!),所以錢都多左,自然作者都有得賺多啲啦!

如果都係想了解多啲嘅話,可以睇一下白皮書(如果你鐘意計數睇算式嘅話)。

然後關於like.co嘅網頁...

果然讚得多係會讚壞...我之前個篇讚得太多佢嘅UI...就連名都唔顯示比我...(用Chrome就會少啲問題,But我愛係Mac用Safari)

我認為係因為個網頁實在有好多效果...靚就真係好靚,但一來都幾食電之餘,都會令到啲Formatting好易出事,不過執執佢就冇事嫁啦。

我都幾鐘意Liker.Land嘅介面嫁,不過分開兩個網頁就令到我要跳黎跳去,當我寫呢篇文嘅時候lol。

最後,唔寫咁長啦,睇番啲Stats都知你地唔鐘意睇長文,有咩留番下次再寫。

Yeah!我有LikeCoin Button啦!

不過我都好歡迎用啲「傳統」方式:

如果覺得我寫嘅野好啱你睇,想比啲動(財)力支持一下我,可以捐助下:)

Bitcoin: 3PXz5N7Ld7uYtJUnPxenvdDeAZDhXVyqWm

Ethereum: 0x5061538b90c08eb68cd4a098dea902b69943d8a7

--

--