Цифри говорять: вступ

Yegor Walowski
Намберс толк
3 min readOct 17, 2022
▶ Наполегливо радимо увімкнути під час читання

Кажуть що бізнес — це завжди тільки про гроші. Втім подібне твердження може образити креативників: тих хто створює код, дизайн та цифрові продукти, що сьогодні змінюють світ.

Колись я керував невеличкою ІТ фірмою. Памʼятаю що тоді в мені боролись дві протилежні полюси: жага до фінансової і операційної досконалості та бажання створювати якісний змістовний креатив. Зрештою гроші можуть бути причиною з якої засновують сервісний бізнес, втім завжди є щось ще, окрім просто бажання заробити побільше.

Футуристична банкнота — створено за допомогою Midjourney AI

За роки підприємництва я зрозумів що ніхто не створює бізнес аби порпатись в фінансових ексельках. Зустріти власника бізнесу який насолоджується зведенням банківських виписок та формуванням квартальних звітів дійсно вкрай важко. Навіть навпаки: власники малого і середнього бізнесу часто стороняться табличок аби не перетворюватись на бездушний калькулятор. Зрештою фінанси є трішки інтимними і часто не обговорюються так вільно, як це буває з маркетингом чи клімату в колективі.

Давайте визнаємо: фінанси — це нудно. У бізнесі завжди знайдеться цікавіша тема для дискусії.

Це дивна теза, особливо для мене як фінтек фаундера. Втім провівши останніх півроку розмовляючи з власниками малих і середніх ІТ фірм я переконаний в правильності своїх слів. Тож чому так?

По-перше: це природньо. Фінанси та бухгалтерія вимагають особливого складу мислення. Це є доволі рідкісним явищем. Особливо для власників сервісного бізнесу.

По-друге: не багато хто намагається зробити фінанси трішки більш привабливими. Варто тільки уявити типове відео про облік на ютубі: навіть якщо це щось корисне, зазвичай лектору бракує харизми, дикції та ритму. Або навіть усього одразу.

Втім, ми будемо говорити про сервісні фінанси. Задля чого?

Коли я займався власною агенцією, я називав себе Chief Excell Officer — такий собі внутрішній мєм щоби описати частину моїх компетенцій. Як і багато фінансистів самоучок я робив багато помилок, і в певний момент настав момент вчитись у колег по ринку.

Після пари десятків розмов про цифри я був здивований. Майже кожному у нашій профейсійній ІТ та діджитал спільноті боліло те саме. І звісно ж, кожний переживав це здебільшого на самоті, бо фінанси не часто обговорюють вслух.

Одже, я зробив два висновки.

Перший: я заснував Fintellect — спеціалізований фінансовий софт для ІТ та діджитал фірм.

Другий: Я вирішив взяти на себе відповідальність говорити про фінанси і робити це якомога менш нудно.

Зустрічайте “Намбер толкз”: мастрід про фінанси в сервісному бізнесі.

Тож почнімо. Я та Danylo Golota відкриваємо цей блог, аби доносити найважливіше про агентські фінанси

Наша місія проста: допомогти розібратись з фінансами сьогодні, аби не довелось витрачати на них вдвіче більше сил та часу завтра

Як колишні власники агенцій ми розуміємо у якому перегрузі живе вся індустрія. Багато хто з власників мріє витратити час, який потрібен на фінанси на те, або побути з родиною або просто відпочити.

І знаєте що? Ми цілком підтримуємо подібний підхід.

Саме тому ми публікуватимемо наші тексти короткими, з гумором та дійсно “без води”.

Ми хочемо аби фінанси стали чимось легким, і знання та інсайти сьогодні зекономили ваш час завтра.

Будемо раді бачити вас із нами.

І ше дещо: разом з інфографікою буде багато смішних мемів

Вйо до фінансів. І дякуємо що обрали наше чтиво.

🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 Цей матеріал також доступний анлійською мовою

--

--