LikeCoin 移動龍門

以 DAO 為名將創作人當 condom

IF
사랑하다

--

圖片來源:Likecoin 嘅 email。我希望佢哋有取得有關電影公司同意使用《The Wolf of Wall Street》嘅 intellectual property。

非會員閱讀 link

寫呢篇文嘅時候,心情仲有啲忿忿不平;如果我未能完全整理好思緒的話,請見諒。

喺兩年前,我曾經寫過一篇有關 Likecoin 嘅使用後感:

儘管喺嗰一刻,我對 LikeCoin 作為創作人賺取讀者嘅讚賞轉化為金錢呢個概念仍然有啲疑惑、覺得有啲唔明朗嘅前境因素(例如幣值過低、交易麻煩等等),但亦冇過份 critic 佢哋;因為我覺得,時間可以係佢哋改善嘅空間 — 大家都係生意人,理應明白對方磨合一個概念嘅難處。

作為第一批課金支持 LikeCoin 發展嘅人,喺三年過後嘅呢一刻,我開始懷疑我當日嘅決定係咪錯誤。

或者,我先簡單咁講吓喺呢三年(2019–2022)嘅日子裏面,LikeCoin 做咗啲乜嘢磨合工作:

  • 轉鏈:轉咗兩次— 第一次轉,係因為 ride on 以太坊(Ethereum)嘅鏈 transfer 手續費太貴,我完全同意。第二次轉,係加入 Cosmos Ecosystem,講真我求之不得 — trade LikeCoin 係地球上最麻撚煩嘅動作之一,佢哋入咗 Cosmos 鏈,我可以 IBC transfer,又可以喺 Osmosis 將 LikeCoin 即兌 Atom 或者 Osmos 呢兩隻我持有一定數量嘅 crypto。我作為 Atom 大好友,覺得除笨有精,何樂而不為?
  • ISCN:即係 International Standard Content Number,將你嘅任何作品上鏈,同 ISBN 同理,不過係上鏈唔係登記咁解。其實都冇壞,反正呢個年代,任何人都可以將自己啲幼稚園作品擺上去 NFT 賺返筆,我唔介意有人俾條鏈我將自己啲小說擺上鏈;
  • 以 DAO、DeFi、Web3 為理由(即係咩理由?唔知,但好處係絕大部分人都唔知,所以可以任吹,同幾年前吹 big data 一樣),將 LikeCoin 由每月付款加入讚賞公民,變成要委託一定數量 LikeCoin 俾 validator、用利息繳付㩒 like 所得嘅 LikeCoin。

--

--

IF
사랑하다

德籍港裔創作人,五年( 2018-2023 )累積超過一百零五萬 claps 嘅粵語作者;小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。過氣傳媒人/公關。│ 中文 / English / 한국어 / Deutsch │