話說我細個淨係可以睇明珠台

一個土生土長香港人學英文學到唔記得咗中文書面語點寫語言學習歷程全記錄

may june july
Language Magazine

--

1) 呢個 post 一開頭係諗住逐個語言寫, 結果寫到無再分語言, 淨係分咗大致時序, sorry for 1999。2) 我都無估到會變咗 32 min read, 可能係因為多圖 lol

睇咗幾個呢度嘅 post, 諗咗一陣呢篇文出唔出好, 因為呢度有人識四種語言仲要係四種都流利到可以用嚟搵食,又有上過七種語言堂嘅人。而我用普通話講嘢講唔到超過 1分鐘; 香港人嘅「兩文三語」之中,我其實淨係用到兩文兩語。

但係我估都無第二度可以俾我一口氣講晒我啲學語言啲蝦碌騎呢嘢。我喺度當留個 record 啦吓。

細路開電視

我阿媽話我兩歲半先識講嘢,走埋去驗智商又話我無問題。仲係BB嗰陣一係就周圍爬,一係就不停咁喊; 然後阿媽發現佢一開電視俾我睇,我就唔喊,眼定定望住部電視郁都唔郁。於是就睇到大個成八百度近視啦。

(其實係應該係遺傳… 我阿媽近視千四度…)

細個有個兒童節目叫做點蟲蟲,睇返個節目係香港電台做,但係我明明記得係有線兒童台。節目內容細節咩都唔記得晒,淨係記得有首歌 — 「點蟲蟲,蟲蟲飛!」,啲 set-up 係類似放學 ICU 格局。另外仲記得個主持,叫 Harry 哥哥。

無錯,就係無線魔法擂台,睇到你目定口呆,magic!!! 嘅其中一條友 (依家出名同鼠王芬撞樣)。你估都估唔到佢依家出咗本書叫 《Harry 哥哥教你吹牧童笛》,有小學用嚟做教科書。

明明大個讀語言學話幼兒睇電視唔會學到講嘢,一定要真人對答,見到個喉嚨點郁先會學識。但係我阿媽就話我係睇咗點蟲蟲之後,突然識講廣東話,仲要講唔停口。

我估因為我媽嗰時成日提阿 Harry 哥哥,搞到我同佢都變咗佢 fans。有次見到佢喺商場有活動,我阿媽即刻幫我扮靚 (?) (好記得係著咗一件牛牛 onesie去),然後帶我去個商場睇佢個活動 / 變魔術之類,搏佢會揀我上台玩, 或者做助手。

但係當時有一個好大嘅問題: 我阿媽唔知點解,一直都唔係叫佢做 Harry 哥哥,而係叫佢做:

Harry 叔叔。

--

--