[PL] Skąd menel weżmie ciastka? Życie crypto intuzjasty.

Historia jest oparta na prawdziwych wydarzeniach. To jest moje życie, bracie.

Under Coin
5 min readMay 23, 2024

Twitter / Youtube / Instagram /

Читать на русском / read in English

2022 grudzień

Kupuję 2 anonimowe numery w telegramie — cena 10 Ton — 20 $. W tym momencie zdałem sobie sprawę, że muszę kupić jeszcze jeden, ale skąd ten menel wziął ciastka?

2024

Prawie codziennie dostaję oferty kupna, ale cena nie jest satysfakcjonująca + duża szansa na scam ( artykuł na ten temat )

Zdaję sobie sprawę, że cena poszybowała w górę +- 1000% zysku, co jest całkiem sporo, muszę odnotować zysk. Czuję się jak geniusz, jakie to fajne, czekałem tak długo, a teraz zarobię. W końcu kupię nowy telefon, stary jest całkowicie zrujnowany. I oczywiście część z tego pójdzie na inwestycje.

2024 Maj

Wystawiam swój pokój na aukcję i czekam przez tydzień. Codziennie sprawdzam ofertę i zastanawiam się, jakie sushi zamówię. Uwielbiam to.

22 Maj Środa

9:00 —Siedzę w biurze na rozmowie z zespołem.

9:05 — sprzedaż anonimowego numeru w telegramie — cena 117 Ton — $746 ( +1170% ). Jestem przeszczęśliwy — jestem WIELKIM inwestorem. Teraz spłacę długi i wyjdę z sytuacji, w której się znalazłem. Życie stanie się lepsze!

9:08 — Dostaję NFT. Prawdopodobnie oszustwo, jak zawsze. Ale nagle nagroda za korzystanie z platformy. To się zdarza, prawda? Nie.

09:28 Wchodzę na stronę internetową. Wyobrażam sobie, że podróżuję z moją nieistniejącą dziewczyną do Berlina na weekend. Moi koledzy z pracy rozmawiają o czymś “ważnym” w moich słuchawkach, ale nawet nie wiem, o czym mówią. Jestem już daleko od tego wszystkiego.

09:29 Podłączam portfel i o mój Boże, co widzę: wysyłam uczciwie zarobione 600$ i otrzymuję prezent — 2000$, rozwijamy biznes już TERAZ. Potwierdzam transakcję.

09:30 Zdaję sobie sprawę, że padłem ofiarą oszustwa. -650 dolarów za minutę. Czuję się tak głupio, jak to tylko możliwe. Myślę: co do cholery, to jak mój pierwszy dzień w kryptowalutach. W pośpiechu rozśmieszam ludzi. W środku jest burza emocji. Sushi, dług, dziewczyna, ekspansja — jak naivo 😈
Więc trzeba siedzieć na krześle do 16.30. Nie mam gdzie wyładować złości.
To był 14 dzień odstawienia nikotyny, alkoholu i innych Substancji, pstryknąć teraz to przegrać wojnę.

  • Co mam zrobić? ( Zdaję sobie sprawę, że nie mogę odzyskać pieniędzy).

To portfel oszuscy. W momencie incydentu było w nim ok.
35 000$. Sushi, dziewczyny, podróże, smartfony — wszystko jest tam.

09:35 Piszę do zamkniętej społeczności kryptowalutowej, opowiadając o sytuacji i prosząc o radę. Muszę się tym z kimś podzielić, tak jest łatwiej. Sam potwierdziłem transakcję i wina leży wyłącznie po mojej stronie. Nic nie mogą na to poradzić. Nie było łatwiej, ale udało mi się trochę odwrócić uwagę.

10:18 Dostaję wiadomość od prawnika. Oczywiście skam, profil bez zdjęcia i numeru. Przelew, mówi, 3k rubli, pomogę ci. W szczegółach oczywiście oznacza Seed phrase. Wysyłam do bana, myśląc o chciwości ludzi.

16:30 Kończę pracę i idę na trening na swieżym powietrzy. To było zaplanowane i szczególnie potrzebne w tym momencie. Piękna pogoda, deszcz, świeże powietrze, tak jak lubię. Podciągam się i klnę na siebie, na oszusta, na świat. Dlaczego? Żyję uczciwie i nikogo nie oszukuję.

  • Czuję się trochę lepiej, na jakieś dziesięć procent.

17:30 Idę do sklepu i wykorzystuję ostatnie 20 dolarów na zakup jedzenia. Odbieram też zamówione witaminy i lit (lek stabilizujący nastrój). Najwyższy czas.

18:00 jedzenie gotowanego makaronu i oglądanie filmów na YouTube. To takie dobre! Właśnie tego potrzebowałem po tak trudnym emocjonalnie dniu. Cieszę się, że nie zapaliłem papierosa. Szczerze mówiąc, nie miałem na to ochoty.

19:30 wieczorny bieg.

20:00 sprzątanie mieszkana, wyszorowanie podłogi (było dużo energii).

23:00 Zasypiam.

23 maj czwartek.

90% akceptacji sytuacji.
17:00 Siadam do pisania tego artykułu.

WNIOSKI, które Podkreśliłem sobie:

  • Potrzebuję więcej dyscypliny. Gdybym robił jedną rzecz zamiast, robienia wszyststkiego ten błąd by się nie wydarzył. Szansa na jego wystąpienie byłaby mniejsza.
  • Zawsze może znaleźć się ktoś mądrzejszy od ciebie. Bądź ostrożny.
  • Należy przestrzegać podstawowych zasad bezpieczeństwa w Internecie.
  • Jeden błąd nie powinien przekreślać tego, co robisz. Gówno się zdarza.

Co pomogło mi poradzić sobie z emocjami?

  • przede wsystkim byłem na to przygotowany.
    To zdanie jest zapisane w moim notatniku kryptowalutowym i trzymam się go:

NIE INWESTUJ, JEŚLI NIE JESTEŚ PRZYGOTOWANY NA UTRATĘ WSZYSTKICH ZAINWESTOWANYCH PIENIĘDZY. JEST TO INWESTYCJA WYSOKIEGO RYZYKA I NIE POWINIENEŚ OCZEKIWAĆ, ŻE BĘDZIESZ CHRONIONY, JEŚLI COŚ PÓJDZIE NIE TAK.

  • Stoicyzm
    Kiedy równowaga umysłu zostaje zakłócona przez okoliczności, odzyskaj spokój tak szybko, jak to możliwe i nie pozostawaj w przygnębionym nastroju zbyt długo, w przeciwnym razie nie będziesz w stanie sobie pomóc. Marek Aureliusz, “Sam na sam ze sobą. Refleksje”.
  • Regularna aktywność fizyczna

pojawia się motywująca i energja. Czasami pomaga uwolnić emocje. Lepiej jest pokonać worek treningowy niż pobić inną osobę lub zrobić sobie krzywdę.

Dzięki za przeczytanie!

Stworzyłem magiczną kolekcję: FREE mint NFT collection

wesprzyj bloga: EVM/BNB/zetachain/
0x06BD71A10FAf651D2C861a0C05bb31Be2FCe577e

TON
UQBSZVhaBajH1fVqTI4aWq7dz0ikVOh1LQkNU5evm1VaLTOz

Twitter / Youtube / Instagram

--

--