Twee studies tegelijkertijd, deze studenten doen het

“Ik weet wat ik wil en daar werk ik hard voor”

SAM
sambyhan
Nov 24, 2021

--

V.l.n.r.: Bilaal Ali, Christiaan Orth en Ivy Kooijman (foto’s: Ralph Schmitz)

HAN-studenten Bilaal, Christiaan en Ivy volgen twee opleidingen tegelijkertijd. Voor meer uitdaging, betere baankansen en om toekomstdromen waar te maken.

Bilaal (foto: Ralph Schmitz)

Bilaal Ali studeert Pabo aan de HAN en Geschiedenis aan de Radboud Universiteit, beide voltijd.

“Ik kan de boel niet zomaar op zijn beloop laten maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik me niet gek laat maken door studiestress”

Christiaan (foto: Ralph Schmitz)

Christiaan Orth studeert Industrieel Product Ontwerpen (voltijd) en Embedded Systems Engineering (deeltijd) aan de HAN.

“Niemand uit mijn omgeving had dit achter mij gezocht

Ivy (foto: Ralph Schmitz)

Ivy Kooijman studeert Verpleegkunde aan de HAN en Rechtsgeleerdheid aan de Radboud Universiteit, beide voltijd.

“Ik heb twee jaar genoten van mijn studententijd en nu is het tijd voor mijn toekomst”

--

--

SAM
sambyhan

Journalistiek medium van de Hogeschool Arnhem & Nijmegen