Bir Öğrenci Topluluğu Oluşturmak:

Erşen İkibudak
1 min readJun 19, 2018

--

1 — Ben Kimim ?

Selam, ben Erşen.

Üniversitede tesadüfi bir şekilde katıldığım ve bir zaman sonra hayatıma büyük etki eden Özyeğin Üniversitesi Sinema Kulübü -CineÖzÜ- ile topluluk olabilmenin tadına varıp güzel anılar ve güzel insanlar biriktirdim. Mezun olurken, dostlarımla birlikte alt komiteler dahil yaklaşık 130 kişinin aktif olarak emek verdiği büyük bir kulüp meydana getirdik.

https://anlatsin.com/cineozu

Çeşitli üniversitelerden öğrenci kulüplerine de düşünce ve aksiyon anlamında desteklerim oldu. Mezun olduktan sonra katıldığım Maslak Rotaract Kulübünde toplum faydasına vizyoner projeler gerçekleşmesine vesile oldum.

2017 Mart ayından bu yana Shell & Turcas firmasında çalışmakta, 2018 Şubat ayından beri de Bilgi Üniversitesi’nde Next Akademi — İnteraktif Pazarlama Yüksek Lisans programına devam etmekteyim. Damağımda leziz bir tat bırakan topluluk yönetimi konusunda süreç içerisinde edindiğim naçizane deneyimleri bu konuda istekli, fark yaratmak ve hatıratına güzel hikayeler yazmak isteyen genç dostlarımla paylaşmak için hazırladım.

-Update: 2019 Nisan ayından bu yana Yenibirlider Derneği çatısı altında çalışmaktayım.-

Geribildirimde ve fikir alışverişinde bulunmak için bana yazmaktan lütfen çekinmeyin.

celal.ersen.ikibudak@gmail.com

facebook**instagram/ersenikibudak

linkedin.com/in/celalersenikibudak

Konu hakkındaki diğer yazılarıma da göz atmak istersen:

2 — Neden?

3 — Düşünüyorum Öyleyse Varım

4 — Temet Nosce

5 — Bir Yaşam Felsefesi Olarak Topluluk Yönetimi

6 — Bir Öğrenci Topluluğu Yapılanması — I

7 — Bir Öğrenci Topluluğu Yapılanması — II

8 — Bir Öğrenci Topluluğu Yapılanması — III

9 — Bir Öğrenci Topluluğu Yapılanması : Bir Örnek

--

--