2018收視率回顧,最多人睇嘅係......?

Ivan Li 李聲揚 - 金融肉骨茶
身痕文學
Published in
5 min readJan 5, 2019

Facebook 專頁有更多短文: https://www.facebook.com/ivanliresearch/

即管學下 置地記者,搞下呢個medium回顧,雖然搞完個Excel我已經發現係得個桔。留意返我第一篇文係4月2號寫的,剛好就寫9個月。

展望?係冇嘅。其實真係有機會不停回帶嘅文我先放呢度。我在自己FB page好多文都比呢度收視高,亦有發現其實share 上FB Page嘅medium文普遍係唔多人睇嘅,可能因為我唔識揀summary,亦可能因為讀者唔想click 上 click-一次在 FB 幾千字反而有人睇

整體都係冇乜咩得著。當然見到寫足球係少人睇,我亦唔會好特定寫 — 你見世界盃後其實我都冇乜寫過。寫戲係少人睇嘅,正常,幾時都係。寫樓市係比較多人睇嘅。

不過講到尾,第個我唔知啦,我寫文,就梗係為自己過癮。所以都係以我本人過癮為先。反正好難討好讀者,幾時都係自己過癮咗先。就算出嚟畀人話打飛機,都自己爽咗。到你好委屈咁為咗討好讀者寫,然後出嚟一樣畀人小,就雙重打擊咯。

難聽講句,雖然我繼續開工不足,但慳慳地食埋下半世都應該仲得(咁就肯定冇得食204蚊早餐啦)。葉劉我唔鍾意,我估大家都唔鍾意,但當時有關林鄭,佢講過一句: 「你叫我返去跟個妹妹(林鄭),我真係老面皮放唔落囉。」。得罪講句,我有樓有老婆冇仔女有唔少fans,而家你先叫我去日日諗下點討好啲讀者?咪玩啦。唔好以為我唔虛榮唔介意人點睇,事實上我好撚虛榮好撚介意人點睇。嗰種想人賞識而明月照溝渠嘅心情,我受得多—所以而家希望唔好再受了。

Medium嘅界面其實有其好處,有啲比較技術嘅文真係幾適合,特別係多圖嘅文。但壞處亦講咗,難聽講句真係好似自己貼FB page好啲咁。同埋總係要揀兩張相(得一張出唔到preview),揀summary呢啲亦令我好抓狂

所以來年,都係咁上下,冇乜見到特別會加大或減少呢度產量。講到Facebook點唔得,但凈靠medium你更加食得屎。

係呀,寫咗咁多,都真係冇乜得著。我並冇由呢個2019收視報告學會任何嘢,你都應該冇。你浪費咗時間,我又浪費埋時間。但最吹脹係乜?我估呢篇嘅收視都會去到中游,好過好多我舊年好畀心機寫嘅文

寫文就係咁架啦。共勉之。

Facebook 專頁有更多短文: https://www.facebook.com/ivanliresearch/

--

--

Ivan Li 李聲揚 - 金融肉骨茶
身痕文學

葉念琛,張小嫻,勞蘇,小企鵝,東歐。主要都係鍾意錢。去過下切爾諾貝爾同瓦努阿圖,教過下書,撈過下投行,最愛始終係寫文。相信香港人好醜陋,相信社會需要不受歡迎的言論。相信人生如現場睇波,買平飛嘅人噓得最大聲。 Facebook page/Patreon/IG : ivanliresearch.