Wszystkie historie przetłumaczone
na polski, z polskimi tytułami

Medium Polska
2 min readMar 24, 2015

--

Ostatnia aktualizacja: 30 wrzesień 2015 r.

Zmieniliśmy sposób dodawania tekstów do publikacji

Publikacje

Rejestracja na Medium w sześciu prostych krokach

Pisanie

Siedmiostopniowy test na logo Paula Randa

Co mam w plecaku?

Zdjęcia

Skryptozakładka Medium

37 najlepszych stron internetowych do nauki nowych rzeczy

Zarządzanie publikacją

Obserwowanie tagów na Medium

Profil i ustawienia

39 najlepszych aplikacji, dzięki którym zbudujesz dobre nawyki

Od „autobús” do „żółw”

Czytanie

10 trików, by wypaść mądrze na spotkaniach

30-sekundowy nawyk, który ma wpływ na całe życie

36 osób, które rządzą Wikipedią

6 linków, dzięki którym dowiesz się co Google wie o tobie

Apple — koncern naftowy?

Bądź jak Hydra

Chłopiec, którego mózg mógł odczarować autyzm

Dlaczego obcy nie porywają ludzi w Polsce?

Dlaczego powinniście bzykać pisarzy

Dziesięć powodów, dla których kocham pisanie na Medium

Dziś dowiedziałam się o moim chłopaku czegoś, czego nie życzę żadnej dziewczynie

Innowatorzy vs Dinozaury

Jak być uprzejmym

Jak hasło zmieniło moje życie

Jak przyciągnąć czytelników na Medium

Jak to jest lecieć w Suites Class z Singapore Airlines za $23 000

Jak uratowała mnie moja praca

Mamy tylko jedną planetę

Najczęściej zadawane pytania

Najdziwniejszy księżyc w Układzie Słonecznym

Naoczni świadkowie

Nowa funkcja publikacji: loga

Nowość na Medium: niepubliczne teksty

O tym, jak radioaktywna trucizna stała się ulubioną bronią zamachowców

Odpowiedzi na Medium

Odwaga i nadzieja

Opowiedz swoją historię, skąd tylko chcesz

Oto czemu publiczne Wi-Fi jest zagrożeniem dla bezpieczeństwa publicznego

Przestańcie mnie pytać o waszą markę i weźcie się do roboty

Przypadkowa relacja z wojny na Ukrainie

Publikacje na Medium

Rzuciłem pracę w korporacji dla własnego startupu — jak ta decyzja zj**ała mi życie

Serwisy społecznościowe z perspektywy nastolatka

Witaj na Medium

Wskazówki i porady dla autorów na Medium

Wszystkie iPhone’owe apki, których nie możesz usunąć są przeznaczone dla bogatych ludzi

Zalety chińskiego podejścia do relacji międzyludzkich

Zrobiłem furorę w mediach

Unlisted

--

--